heel even een lichtpuntje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-01 00:04

ik was vanavond met een vriendin nog even naar tinkerbell.ik had haar even buiten in het weitje gezet,zonder ketting,maar dan moet ik zelf erbij blijven.mijn vriendin wilde tink even aaien maar dat zag tink niet zo zitten,en ze liep steeds van mijn vriendin weg.ik liep vervolgens op tink af en kon haar een dikke knuffel geven.........mijn meis hecht toch wel veel waarde aan mij,ze moet niks van een ander weten.de schat.....op dat moment besefte ik weer even hoe waardevol onze band samen is.....

soms is het beter om te zwijgen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 10:23

Hoi Sanderijn, gelukkig klink je weer wat positiever dan eerder op de dag. Probeer dat gevoel van toen je haar knuffelde vast te houden! 't Komt allemaal echt weer goed! Groetjes, Sonja.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 11:18

ik zeg maar zo, ik zeg maar nix! (mijn) woorden zijn overbodig!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-01 13:00

heej ten,heb je mijn reply van jouw mailtje al ontvangen?heb soms het idee dat de mailtjes niet aankomen.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 14:20

ooooooooooowwwww sorry! ik heb hem wel ontvangen hoor! Maar nog niet gereageerd! 1000 keer excuses! heb een hele chaotische ochtend gehad: was met minstens 5 dingen tegelijkertijd bezig (en nog de plaza en bokt, grinnik!). Ik ga je mailen, echt waar! Kus!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar, Siers83 en 95 bezoekers