Wie rijdt er allemaal weer buiten?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 13:36

Gisteren met het mooie weer heb ik een korte rit om het dorp heen gemaakt. Dat is een zandweg die om het dorp en dus langs de boerderijen loopt.
De boeren groeten nog even vriendelijk en er wordt niks van gezegd dat ik buiten rijd.
Ach, dit was de eerste keer weer in een paar maand. Verder rijd ik toch bijna altijd in de bak.


Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:19

Riëtte, jij zit toch ook hier ergens in de buurt (ik woon bij beilen) ?

Ik rijd maar niet buiten, houd de buren Koe graag te vriend.
Ik pruts hier wat in het weiland, dat werkt eigenlijk niet omdat het nog steeds glibberig is. Ik vind het erg frustrerend.

grtx, Rieja

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 09:43

Ik mag niet eens naar mn pony toe.............snik snik Huilen Huilen Huilen

IK MIS HEM ZOOOOOOOO

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 09:58

Ik heb afgelopen zondag buiten gereden. We komen overigens niet langs boerderijen om de boeren niet te verontrusten. Maar we passeren wel schapen onderweg. maar ja, onze paarden zijn MKZ vrij, maar is dat ook zo bij de mensen die op de fiets passeren (en ook de boerderijen) en de vogels die er overheen vliegen? Die buitenritjes van ons zijn onschuldig, beter is om de MKZ gebieden af te sluiten voor alles, ook voor verkeer, personen en voor alles. Maar dan nog.... dan zijn er de vogels. Het lost dus uiteindelijk niets op. Er moet gewoon gevaccineerd worden.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 12:17

kitty:
Honey staat niet bij huis, maar een dorp verderop.
Om bij mijn buren in de bak te rijden is dus zeker 1.5 uur heen en weer 1.5 uur terug.
Niet echt een strak plan dus

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-01 15:17

Ja Rieja, Ik woon in Assen. Vandaag voor het eerst de weg weer op geweest. Niemand kwam boos naar buiten, en de mensen die buiten waren groeten vriendelijk. ! meneer vroeg of het weer was toegestaan iom buiten te rijden. Hier wel. Ook het bos is niet afgesloten, maar daar ben ik niet in geweest. Morgen weer zonder zadel rijden over ons terrein. Mijn zadel is namelijk bij de maker.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:26

Ook al mocht het ging ik met dit weer nog niet buiten rijden....met die wind nu schrikt ze van ieder vogeltje, takje, grassprietje......'t is fijn werken met zo'n paardje dat hoog in het bloed staat, maar wat dit soort dingen heeft het echt nadelen. ik heb vanmorgen voor de regen aan hier in het land iets kunnen doen, nu is alles weer een beetje nat. Ik hoop maar dat het morgenmiddag als ik thuiskom van school nog droog is, ga ik dan wel weer even longeren.
Ach, we wonen in het goede compartiment als ze zouden gaan versoepelen. Als we weer met de trailer op weg mogen zijn wij wel één van de eersten die weer gaan. het lijkt me overigens nog niet erg verstandig om te gaan versoepelen, bijvoorbeeld met het oog op dat verdachte geval in Tiendeveen, maar toch hop ik het wel.....grtx, Rieja


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 151 bezoekers