Serval's 1ste leuke uitstapje met de trailer !!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Serval

Berichten: 667
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: NRW-Duitsland

Serval's 1ste leuke uitstapje met de trailer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 18:42

Serval heeft in totaal sinds ik haar heb 3 keer op de trailer gestaan. 1 keer toen ze bij mij als veulen afgeleverd werd, de 2de keer toen ze mee naar Druten verhuisde en vandaag dan het uitstapje. We zijn vandaag meegeweest met een clubje van onze rijvereniging De Musketiers naar de Ginkelse Hei in Ede. Die arme meid scheet vlaaien !!! Maar gedroeg zich ondanks haar angst voor/tijdens het trailer-ritje formidabel. Ben echt trots op haar Lovers . Ik was er nog nooit geweest en ik kan jullie zeggen het is ook echt niet de laatste keer. Gatverdamme is dat mooi daar en heerlijk rijden.....pfffff.....Serval had het zo naar dr zin joh. Ze was al een tijd niet echt meer buiten geweest dus ze wilde zich heerlijk uitleven. Wat jammer genoeg niet ging. Wij reden met een ploegje paarden en ruiters mee die allemaal verzameld konden galopperen en tja......dat hield Serval bij in haar draf-tempo.....ze kan NOG niet verzameld galopperen. Het leverde wel wat hilarische momenten op omdat ze ging lopen showen in draf, uitstrekken dan weer verend lopen enzo. Stilstaan schuren en dan ff snel inhalen. Ja dat kon ze goed.......hahaha.....Ik weet nu ook dat haar conditie een stuk beter is geworden want we hebben echt lange stukken in een behoorlijk draf-tempo gereden (kon niet anders had ze hen niet bijgehouden hahahaha) gelukkig hadden we ook super mooi weer, niet te warm en niet te koud en dan jaha een prachtig mooie omgeving. Dit is iets wat we (Serval en ik) zekers vaker gaan doen en dan ook op een wat flotter tempo. Toen we weer weggingen deed mevr. ff moeilijk met laden wat resulteerde dat er 5 man aan te pas kwamen om haar te laden. 2 aan weerskanten naast de klep, 2 erachter met de armen onder de billekes en ik aan de voorkant al pratend en beloonend. Ze liep er na een korte overtuiging zo op zonder zweepslagen of schoppen of wat dan ook (niet dat ik dat zowieso zou doen maar er zijn mensen die hun paard er zo van overtuigen). Bij thuiskomst zag ik haar denken toen ze de klep netjes afliep van He ?????? Ik ben thuis.....hmmmm......leuk !!! Als test hebben we haar toen nog ff op de trailer gezet en .....tada !!!! ......ze liep er zo op en stond te kijken van nou gaan we nog of hoe zit dat....zucht wat kan een mens trots zijn op zijn knollie . Maybe nogal onsamenhangend maar moest het toch ffies kwijt......

Ervaringen maken de oordelen niet de oordelen de ervaringen.


jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:12

Ja, lekker toch als je zo even kan genieten en alles zo loopt als je wilt.

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:40

Geweldig verhaaltje, het plezier straalt er vanaf!
Super dat het zo goed ging

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Serval

Berichten: 667
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: NRW-Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 14:58

Ben ook echt super trots op dr......i love her !....en gister ging de les ook nog eens super dus mijn week is gemaakt....hahaha

Ervaringen maken de oordelen niet de oordelen de ervaringen.

daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 15:43

kan t me helemaal voorstellen, ik kan ook zooooo trots zijn als mijn paard gewoon de trailer op- en afloopt zonder toestanden!

Serval

Berichten: 667
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: NRW-Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 15:57

Precies......wij hadden ook verwacht dat ze moeilijk zou gaan doen omdat ze nog geen leuke ervaringen had na een ritje op de trailer....een paard is niet dom natuurlijk. Maar we hadden het mis ze vond het achteraf toch niet zo heeeel erg......gelukkig maar.

Ervaringen maken de oordelen niet de oordelen de ervaringen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Isab123, mino1, Sanet, sterregoud, VosjeN en 42 bezoekers