dagje dierenarts

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

dagje dierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 16:17

Ik ben vandaag met jastrade naar de dierenarts geweest. ik wist namelijk toen ik haar kocht dat ze een ocd in haar sprong linksachter heeft. (heb haar heel goedkoop kunnen kopen. en op haar keuringsrapport is ze er zelf op goedgekeurd Klinisch en röntgen)

Maar ik ben toch altijd een beetje ongerust. Ze loopt nooit kreupel of zo maar toch, elke keer als ik over een hindernis spring denk ik let op haar benen. Dus ik wilde weten of ik haar preventief moest opereren. (het is of een operatie of een nieuwe auto voor mij Knipoog )
nou dus ik naar de dierenarts gestapt (15 minutjes stappen lekker makkelijk) ze hebben daar eerst naar haar oude foto's gekeken en toen nog wat nieuwe foto's gemaakt.
die hebben ze vergeleken en goed nieuws gelukkig! de ocd is niets veranderd in twee jaar terwijl ik nu twee jaar flink met haar aan het rijden ben. haar gewricht is ook gewoon mooi droog en ze heeft nergens last van. De dierenarts zei dat als hij er nu nog geen last van heeft gehad dat ze er waarschijn lijk ook geen last van zou krijgen. ik vroeg of het verstandig was om toch het ocd weg te laten halen, maar dit raden ze mij af. Dit vooral omdat ik geen klachten heb en het ocd niet zweeft. ook is het gewricht nu mooi droog en als je gaat opereren loop je toch altijd een risico. dus niets aan doen en gewoon doorgaan met rijden.

ben wel blij dat ik toch even heb laten kijken ben ik wat meer gerustgesteld. een vriendin van mij was mee, en we liepen naar buiten en ze zei al meteen welke kleur auto wil je? zullen we even langs de dealer rijden? Lachen sorry voor het wazige verhaal, maar ik moest het even kwijt.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:57

Gefeliciteerd met het goede nieuws! Mijn paard is 1998 geöpereerd aan OCD in de rechtervoorkogel, maar die liep er dan ook echt stokkreupel op!! Het heeft overigens wel geholpen al had de chip wel ernstige artrose veroorzaakt!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, knockout1, Lanoca, Maanon_, Mark0919, OmgiliBot, Sanet, SusanH, tienus63, Tyke en 36 bezoekers