Dit is dus niet leuk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 13:48

Zet mijn zoon (13) eens een berichtje op Bokt, wordt het eerst verplaatst naar Paardenpraat, prima daar hoorde het ook thuis. Vervolgens wordt er de volgende dag een slotje op geplaatst omdat hier al eens een topic over geweest zou zijn. Hoe moet je dat allemaal weten als je niet zo vaak op Bokt komt, zoals hij? Hij had gewoon zin om even over zijn paardje te praten en er kwamen ook leuke reacties op, waarom dan zo'n reactie? Ik vind dit echt niet leuk hoor!!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig


Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 13:51

Oh sorry, dit bericht had dus ook niet hier moeten staan, maar onder Algemeen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:54

Bokt kent een zoekfunctie. Misschien kun je die beter eerst gebruiken voordat je iets plaatst wat pas aan de orde is geweest.

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 13:58

Hij wilde gewoon even praten over zijn paardje. Dan ga je toch niet eerst de zoekfunctie gebruiken om te zien of er al een onderwerp over fjorden geweest is lijkt me zo. Dan jullie dat dan wel als je een onderwerp plaatst?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:05

het was een oproepje voor fjordenpraat en die is er niet zo lang geleden geweest.

Als hij lekker over zijn Fjordje wil praten dan moet ie gewoon een verhaaltje schrijven dat anderen kunnen lezen waar ze zelf een leuk verhaaltje bij kunnen schrijven.

Als alle topics herhaald worden wordt bokt erg overzichtelijk. Bovendien reageren niet zoveel mensen meer omdat ze het al eens geplaats hebben.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:06

nou hij wou weten of er nog meer mensen met fjorden zijn hier op Bokt. Dat soort dingen kan je opzoeken bij ZOEKEN
praten over je pony mag natuurlijk wel, dat doen we allemaal hier

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 14:28

En ik ben degene die het berichtje heeft verplaatst naar Paardenpraat. Als ik een berichtje verplaats, stuur ik altijd even een PB'tje naar diegene met de reden waarom ik het heb verplaatst. Want je hebt gelijk, mensen die nieuw zijn of niet vaak komen weten dat soort dingen niet en daarom vertel ik het ze even in een PB. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 bezoekers