Vandaag al een jaar Mirage weg....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Vandaag al een jaar Mirage weg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 17:37

Vandaag is het een jaar geleden dat Mirage officieel van eigenaar veranderd is. 2 dagen geleden was het een jaar geleden dat ik het ongeluk heb gehad, mijn hemel wat vliegt de tijd !!!

Ik weet dat het super goed met Mirage gaat en dat ik geen fijner baasje had kunnen vinden dan Miramar, en ik heb er dan ook zeker geen spijt van.......Het was maar 'goed' dat ik geen paard meer had toen ik maanden in de kreukels lag, wat had ik allemaal moeten regelen......

Bovendien heb ik nu de laatste tijd ook genoten van de andere dingen die het leven me biedt en die nooit konden omdat ik een paardje had.
Dus tja....zo heeft alles z'n voor en nadelen.

Ik denk met grote liefde terug aan Mirage maar weet dat ze het nu super leuk heeft, dus pijn doet het niet meer........
Bovendien heb ik nu zo'n vreselijk leuk paardje om te rijden en om mee om te gaan, dat ik daar alleen maar super gelukkig mee kan zijn.

De tijd vliegt veel te hard voorbij................soms moet je echt even bewust bij dingen stilstaan........

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:41

Het lijkt net of het gisteren was dat je van je paard viel......en dat we er alelmaal zo van schrokken eigenlijk.

Mooi zo dat het goed met Mirage gaat!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:43

Laten we het zo zeggen: Time flies when you're having fun Lachen

Ik heb dat nu ook hoor, maar dan omgekeerd. Met name met Tol vanwege zijn leeftijd; wanneer zal ik hem niet meer kunnen rijden, dat soort dingen.

Dus of we nu terug- of vooruitkijken, laten we vooral genieten en lol hebben hiervan Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 13:18

Tyrza schreef:
Dus of we nu terug- of vooruitkijken, laten we vooral genieten en lol hebben hiervan Lachen


dat is inderdaad belangrijk. Vaak hebben wij mensen het zo druk met van alles en nog wat dat we vaak vergeten van de momenten zelf te genieten..........

*iemand die vanavond van een doodgewone knuffel en wandelingetje van maddox gaat genieten......*