Ik geef toe dat...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:45

Ik heb dan geen tinker maar geniet ook volop van mijn paardje (haflinger Knipoog )!! Dus rasgebonden zal het niet zijn, maar soms vraag ik me wel af of mensen nog wel kunnen genieten van hun pony als je soms ziet hoe ze er mee omgaan. Het is met mijn pony en mij ook met ups en downs gegaan en ik denk dat dat de band heel sterk maakt Nu kan ik gewoon elk moment van haar genieten, haar sterke eigen mening, haar lieve werkwillige karakter, de eerlijkheid. Ja ik heb een penny-paard hoor Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:44

Joh... ga je nu iets openlijk bekennen wat al lang bekend was? Sinds die 30 vlechtjes die je bij Snow gemaakt hebt wist ik zeker wat ik al zeer lang vermoedde Tong uitsteken

Met vlagen is iedereen wel een echte penny hoor Haha! Denk maar aan de keer dat ik Heide-aus-Tirol vlechtjes bij mijn maflinger maakte Haha! (Foto's zie profiel *LOL* )

(Stomme typo's Clown and again Tong uitsteken )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-04 21:11, in het totaal 2 keer bewerkt

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 20:49

Maya schreef:
Joh... ga je nu iets openlijk bekken wat al lang bekend was? Sins die 30 vlechtjes die je bij Snow gemaakt hebt wist ik zeker wat ik al zeer lang vermoedde Tong uitsteken



36!!! Knipoog *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:03

Okay... 36 Tong uitsteken Zat toch in de buurt... en ik ken nog veel meer verhalen over jou Tong uitsteken

Ik kan trouwens ook niet meer spellen zeg... Bloos

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 21:07

Staat nog steeds een typo in hahaha

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 00:53

Ik snap jou niet hoor... Scheve mond Ik lig compleet overhoop met Maya omdat zij me een Pennymeisje noemt, en wat doe jij? Jij opent een topic... Scheve mond

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:08

Psycho_Horse schreef:
Zoiets is geen penny leon Lachen een penny is zeggen dat je met je shet bijvoorbeeld over een hek van 2 meter kan springen Lachen allemaal van die dingen die eigenlijk niet waar kunnen zijn Lachen Zoals dat meisje zei (je weet wel wie ik bedoel) Als mijn paard een scheurtje in de hoef heeft et ik het in en plak ik er een pleister op omdat het dan lekker zacht is, Wat jij heb is gewoon een goede kijk op paarden, Denk mischien een soort van zelfstudie zonder diplomas Haha!


ja idd haha Haha!