Wat is het bos op de Veluwe toch leuk.............

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Wat is het bos op de Veluwe toch leuk.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:54

Vanavond ging ik eindelijk weer eens een bosritje maken. Dat was denk ik zomaar een jaar of 4 geleden, en aangezien mijn Gribje hardstikke braaf over de weg is, moest het er toch maar eens gebeuren. Gekleed in een echte Pipo outfit !! ( Rode rijbroek, lichtblauw shirtje, bruine chaps, geel chabrakje, donkerblauwe peesbeschermers, zwart springzadel en een bruin stubbenhoofdstel Haha! Zeer bijpassend Haha!)

Mijn buurmeisje wilde heel graag mee met de Gelderse merrie, en ze kende het bos supergoed Scheve mond Zei ze zelf dan he Schijnheilig Om 8 uur vanavond zijn we vertrokken en ik ben net 25 minuten weer thuis Haha! Beetje verdwaald Bloos

Maar het was supergaaf, ik ben niet zo bosruiter .......zo eens in de zoveel maand vind ik het wel grappig. Maar nu was het echt gaaf. De merrie vond het ook prachtig alleen was ze wel heel erg moe toen ze thuis kwam Haha!

De merrie was nog nooit in haar leventje ( zover ik weet, en mij kan voorstellen Haha!)in het bos geweest en wederom ben ik toch hardstikke blij met mijn gekke Gribaldi. Ze is enige tijd geleden tot gevaarlijk verklaard..............maar ik weet nog steeds niet waar ze gevaarlijk bij is Haha!

Zal binnenkort eens wat foto's maken van haar!

Zo...........nu ga ik genieten van mijn welverdiende drankje Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-07-04 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:57

Hihi, als je dan gaat, neem je natuurlijk wel je Telefoon met GPRS ingebouwd mee, uiteraard Haha!

Lijkt me een bereleuk paardrijpakje.. dat vraagt eigenlijk wel om een foto Tong uitsteken

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:58

Wow, dat klinkt super stoer.

Komt wel goed tussen jullie twee, die merrie heeft heel veel geluk gehad.

En dat ze nu bij de juiste persoon uit mag groeien tot een fijne merrie.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:59

De volgende keer neem ik zeker mijn navigatiemobiel mee, maar zou de ANWB ook de ruiterpaden erop hebben staan Verward

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:00

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt

-

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:26

Pipo schreef:
De volgende keer neem ik zeker mijn navigatiemobiel mee, maar zou de ANWB ook de ruiterpaden erop hebben staan Verward


Hihi neem voor alle zekerheid ook maar gewoon een ordi kaart mee en een kompas..........

Hoe ist met je achterwerk nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:28

Ik heb geloof ik brandblaren op mijn achterwerk staan Haha! Ben het ook niet meer gewend om zolang op een paard te zitten Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:56

Klinkt gaaf en voor herhaling vatbaar Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:59

Voor de liefhebbers die graag een keer mee willen de Veluwe op........kan geregeld worden natuurlijk.

Alleen weet ik de weg niet zo goed Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:00

Ik ben wel liefhebber, maar ook geen ster met routes, gok dat we er 3 dagen over zouden doen om terug bij stal te komen, bij wijze van *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:01

Yep, yep, tijd voor een foto!!!!!

Culemborg here I come!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:03

Mayo schreef:
Ik ben wel liefhebber, maar ook geen ster met routes, gok dat we er 3 dagen over zouden doen om terug bij stal te komen, bij wijze van *LOL*


Dat word dan het rugzakje mee Haha!

Mijn buurmeisje wil vast wel weer mee...........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:03

Gail schreef:
Yep, yep, tijd voor een foto!!!!!



In die outfit zeker Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:03

Ik heb wel een rugzak en ook nog zo'n heuptas met 2 bidons Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:13

Ik kan het me niet vooooorstellen dat je het niet vaker doet *LOL* Heerlijk om zo door het bos te sjouwen met je paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:14

jantina schreef:
Ik kan het me niet vooooorstellen dat je het niet vaker doet *LOL* Heerlijk om zo door het bos te sjouwen met je paard


Het racen was het leukst Haha! Vond Sil ook Haha! Maar aangezien ze nog weleens enorm kan schrikken en zich dan vliegensvlug omdraait durfde ik nog niet volluit te gaan.

Komt de volgende keer wel! Voor het paard is het altijd super, ze worden zo fris in de kop ervan!

En ik doe het niet vaker omdat ik hier nog niet zolang woon, en omdat de merrie met een blessure heeft gestaan. Ze is sinds ong een maand weer onder het zadel dus ik moest nog wat rustig aan doen met haar.

Aangezien de bak op zondag altijd dicht is hier, zal ik denk ik verplicht zondags buiten moeten rijden Haha!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 03:43

Pipo schreef:
Mijn buurmeisje wil vast wel weer mee...........


Jouw buurmeisje is gisteravond niet bepaald geslaagd voor haar "Postduif-diploma"... Tong uitsteken

Hoe is het vanmorgen met het bipsje? Al wat bijgekomen?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:34

Pipo schreef:
Aangezien de bak op zondag altijd dicht is hier, zal ik denk ik verplicht zondags buiten moeten rijden Haha!


Ik leef met je mee Ach gut
*LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:42

Gaaf zeg, ik moet zeggen dat ik het bos best wel mis! Het racen is inderdaad altijd het leukst. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:57

is dat waar dat er nou geen dazen op de veluwe zijn? ( heb ik uit de krant )

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:02

Waar heb je gereden op de veluwe? Lachen Ik ben daar een keer 'verdwaald', ik wist dat ik dichtbij Beekbergen was en toen moest ik het gaan vragen aan wandelaars. Bloos Maar ondertussen raak ik nooit meer verdwaald, ik ga bijna elke dag, dus kom uiteindelijk wel weer ergens uit waar ik het ken. Haha!

Ik zorg meestal wel dat ik flink de tijd heb, zodat ik niet op tijd voor het eten of donker thuis moet zijn. Maarja, ik hou dan ook heel erg van bosritten Haha!.

Wel leuk dat je het zo leuk hebt gehad!! En haha, tja, sommige mensen denken dat ze de weg beter kennen dan ze echt doen. Haha! Ik moet tegenwoordig verplicht een mobiel mee van m'n ouders, omdat ik zo vaak zo lang wegblijf... Scheve mond Is een harde taak hoor, ik vergeet dat soort dingen nl altijd. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:58

Ik gereden bij het stuk waarbij je vanuit Putten het bos in gaat. Verder weet ik het niet, anders was ik natuurlijk niet verdwaald Haha!

En een spierpijn dat ik heb......................echt niet tof meer Haha! Paard heb ik net even wat rondjes aan de longe gehad op het harde om te kijken hoe die liep, maar die had nergens last van.

En vanavond moeten we naar de rijvereniging.........ben benieuwd wat mijn lijf daarvan vind Haha!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:07

Hmm da's toch nog wel een flink end van me weg, anders had ik graag een keer willen verdwalen hoor Schijnheilig

Haha... Zielig hoor. Tong uitsteken Veel plezier met rijden vanavond. Schijnheilig

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:14

Pipo schreef:
Voor de liefhebbers die graag een keer mee willen de Veluwe op........kan geregeld worden natuurlijk.

Alleen weet ik de weg niet zo goed Haha!


Jahaaa, ik wil wel een keer mee! Renaat blijkt stiekum een echte boscross Jazz te zijn, echt verbazingwekkend stoer en braaf! Vroeger liet ik trouwens altijd mijn pony de weg terug vinden, gewoon teugels los werkte prima OK dan! Maar ik weet niet of de gribjes en jazzen van tegenwoordig nog zo´n oer instinct hebben Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:22

Sprintje schreef:
Jahaaa, ik wil wel een keer mee! Renaat blijkt stiekum een echte boscross Jazz te zijn, echt verbazingwekkend stoer en braaf! Vroeger liet ik trouwens altijd mijn pony de weg terug vinden, gewoon teugels los werkte prima OK dan! Maar ik weet niet of de gribjes en jazzen van tegenwoordig nog zo´n oer instinct hebben Verward


Gribje was ook nog niet eerder in het bos geweest Haha! Met pony's was dat echt handig vroeger he!

Maar je bent welkom hoor! Je kan hier echt super buitenrijden!

En ik verga van de spierpijn, de juf van de rijvereniging heeft mij ook nog eens aan het werk gezet Verdrietig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Elegance_, knockout1, Ninaka, Sterrenpony en 34 bezoekers