I LOVE Joe!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 21:17

Haha! de les ging super, en mijn instructeur zei: 1,5 maand geleden liep hij beter.... Naja, qua houding, rijtechnisch, maarreh, nu issie ZOOO los... En hij liep er gewoon weer bijna, aanspringen in galop, en het tempo gewoon ABSOLUUT onder controle hebben, dat voelt zó fijn...
Joop is wat dat betreft nogal een heethoofd, in galop altijd harder, zeker als we de lange zijde rechtuit reden. Nu, heel makkelijk te controleren, iets meer verzamelt: no prob...
En hij had momenten dat hij gewoon echt super liep, los in z'n lijf, en niet zwaar op de hand....
Mie is heppie!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 08:25

Gefeliciteerd hoor Laudine!! Nu volhouden, jij en Joop komen er wel... Nieuw koosnaampje btw??? Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:36

Goed zo Laudie!!!
Gogogogo!!
Fijn gevoel is dat, he?! Dat ze zich helemaal overgeven en eindelijk eens ontspannen! Lachen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 21:48

hey zo door gaan he Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 144 bezoekers