Liefde is....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 16:13

gister was ik heeerlijk met Iwaldo aan het knuffelen. Na het rijden heb ik hem lekker onder de warmtelamp gezet en ben even zn rug gan masseren Lovers Toen de staartwortel, zn borst, en zn oortjes. Dat laatste vond ie helemaal lekker, ging ie lekker kauwen en zn oogjes gingen dicht, maar hij vond dat ie aan mij ook moest krabbelen... dus ging en aan mn andere hand knabbelen, maar hoe meer ontspannen hij werd, hoe minder hard ie bij mij ging knabbelen, tot ie alleen nog zn bovenlip tegen mn hand stond omhoog te duwen. Zooooooo schattig Lovers Lovers Lovers Wat een ongelooflijk poepie is ie toch. Toen liep ie ook nog eens heel lief zonder touw met me mee (én de goede stal in Haha!) Echt een liefie. Wat was ie knuffelig zeg, ben ik niet van hem gewend Lovers Lovers


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:30

Heerlijk he! Dan besef je pas hoeveel je van je paard houdt.. tenminste, dat heb ik dan altijd. Ik kan er soms wel om janken, zo gelukkig ben ik op zulke momenten. Lovers

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:33

echt wel
Ik ben elke dag dankbaar dat ik Joy heb
wij zijn gewoon 1 met elkaar!
tranen schieten in me ogen Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Evi84, Sas75, sasja0705, TamaraFloor en 93 bezoekers