Beau loopt nu een week voor de kar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Beau loopt nu een week voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 23:22

Vandaag loopt Beau precies een week voor de wagen. En dat gaat eigenlijk best heel leuk! Van maandag tot donderdag had ik hulp van een men-ervaren kennis maar vanaf vrijdag ben ik zonder zijn hulp met Beau weg geweest. Uiteraard niet alleen want er zijn toch nogal eens momenten dat wat hulp gewenst is Schijnheilig .

Vrijdag heb ik een klein rondje door het dorp gemaakt met mijn moeder die dat ZEER griezelig vond Hyper! . En gelukkig voor haar, ging dat rondje ondanks Beaus ongeduld (wegens lang wachten in de tuin) erg braaf.

Zaterdag was een echte pechdag. Toen waren Eva (dovish) en haar vriend mee wat dus een leuk rondje beloofde te worden. We hadden al een hele route gepland echter Beau besliste anders. Buiten het dorp ging hij nl. ineens een weg naar rechts in draaien en daar zo verwoed steigeren dat het kret/de evenaar (waar je de strengen aan knupt) brak Bloos . Die was van hout en vrij oud. Wel fijn dat het dicht bij huis en zonder ongelukken gebeurde. Maar Beau de kar laten trekken ging natuurlijk niet meer.
Gelukkig was Eva bereid de wagen (met een omweg voor de leuk *LOL* ) naar huis te trekken. Remco en ik zaten toen lekker op de kar. En Beau? Die sukkelde er gezellig achter aan. Uiteraard tot grote hilariteit van de buurtbewoners Haha! .

Vandaag maakte mijn vader een nieuw kret/ evenaar van RVS die ongetwijfeld langer mee zal gaan. Ook kwam de oranje driehoek (zij het met klemmen) op de kar.
Dit keer konden we onze ronde dus WEL afmaken en dat ging best erg goed ! Beau kreeg ik in een keer langs de weg waar hij gisteren afsloeg en ook beide keren in een vlotte draf over de dijk. De heenweg moest hij wel erg zeuren want hij wilde wel naar huis en ging dus erg slingeren Scheve mond , langzaam draven en proberen naar rechts te gaan. Dit lukte een keer. Hier ging die weer lopen steigeren Boos! maar gelukkig kon Eva hem snel weer richting weg sturen.
De terugweg was Beau weer een engeltje Schijnheilig (zoals gewoonlijk) en draafde heel blij met zijn oortjes dr op richting huis Lachen .

Ik ben erg blij dat ik de rampzalige (maar uiteindelijk ook wel erg geestige) rit van gister vandaag wat goed heb kunnen maken en vond het ondanks de regen zo nu en dan errug leuk!

Foto`s van vandaag en gister zijn te vinden bij HAW
http://www.bokt.nl/forums/posting.php?m ... topic&f=10

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:36

Ik had jullie wel willen zien met de pony achter de wagen gebonden.Lijkt me een komisch gezicht.

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
Het leven is ruiger met een tuiger

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 11:34

taverno schreef:
Ik had jullie wel willen zien met de pony achter de wagen gebonden.Lijkt me een komisch gezicht.


Dat kan, moet je even bij [HAW] Beau voor de kar! kijken.
Ofwel het topic Beau voor de kar bij HAW

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:55

hahaaaa ik heb je verhalen gevolgt en ik heb echt een groot paard met een mega maratonwagen ik mijn hoofd.nu bekijk ik de foto's en wat zie ik...en shetlander.maar wel een grote of niet?maar leuke foto's en ik heb erg van die foto genoten dat jullie die kar zelf moesten trekken.hahaaa.maar goed dat je niet op rit alleen was.veel plezier nog he?

Bart..we zullen je missen r.i.p

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 21:00

nielsforever schreef:
hahaaaa ik heb je verhalen gevolgt en ik heb echt een groot paard met een mega maratonwagen ik mijn hoofd.nu bekijk ik de foto's en wat zie ik...en shetlander.maar wel een grote of niet?maar leuke foto's en ik heb erg van die foto genoten dat jullie die kar zelf moesten trekken.hahaaa.maar goed dat je niet op rit alleen was.veel plezier nog he?


Hihi, valt dat even tegen; geen mega WPN`er maar een ukkig Shetje voor de wagen *LOL* . Gelukkig is Beau met zijn 1,05 m nog wel aardig aan de maat voor een Shet Lachen . En ik was idd HEEL erg blij dat ik niet alleen op pad was toen het kret brak! Maar dat was ook geen toeval, ik ga nu iig nog niet in mijn eentje weg. Wel zo veilig gezien Beau`s zo af en toe optredende behoefte aan steigeren en de verkeerde kant uit gaan Scheve mond

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, lina1998, manic, MarjanB, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 105 bezoekers