Vader op mijn paard, haha! Moeder bang, gniffel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Vader op mijn paard, haha! Moeder bang, gniffel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 15:04

Vandaag kwamen mijn ouders naar me paardje kijken. Nou mijn vader er ook op hoor. Mijn moeder gillen 'ja wel erbij blijven want hij kan niet rijden....'. 'Oh hou hem vast straks gaat ie LOPEN!!' Haha! Haha! Haha!
Mijn moeder heeft ooit paardrijles gehad, maar ze is nu zo bang, ze vindt paarden zo hoog, hahaha. Ze wilde er ook niet op en zusje ook al niet. (Mijn paard is zo suffig, je kan haar gewoon los laten staan en ze blijft gewoon staan echt supermak, ze schrikt ook helemaal nergens van enzo.)
Na een tijdje liet ik mijn vader alleen stappen (zoooooooooooo eng vond me moeder dat) en later kwam ie ineens in draf langssjeesen. (Moeder een halve hartverknettering hahaha). Ze hebben ook foto's gemaakt, die volgen nog wel ~~}> . OK dan!
Wie heeft er ook van die 'bang-voor-paarden' ouders????
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 11-07-04 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt


Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:16

Jantine2 schreef:
Wie heeft er ook van die 'bang-voor-paarden' ouders????


Ikke Tong uitsteken
Mijn moeder heeft ook paardrijles gehad (2 of 3 keer) Maar als 1 van mijn paarden een stapje naar haar toe komt loopt ze snel weer weg..
Vorig jaar was ze er minder bang van maar vorige zomer is mijn zusje tegen de grond gegooid door een 3jarige en daarna stoof de kudde langs haar heen en is er 1 op haar gaan staan, dit onder het toeziend oog van m'n moeder. Waarschijnlijk is ze daardoor nog banger geworden
Mijn pa is er niet bang van maar zal er niet opgaan haha

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:16

ikke niet Haha!
maar wel leuk om te zien hoe ouders ermee omgaan Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:33

Leuk he, ouders met paarden... Mijn vader moet al helemaal niks van dieren weten...
Mijn moeder vind het leuk om te kijken, als de pony's 100 meter verderop in de wei staan.... Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:40

Mijn stiefmoeder en moeder zijn allebij doodsbang voor paarden Tong uitsteken Mijn stiefvader zit zelf op les sinds Feb. en mijn vader vind ze niet eng.. Maar rijd niet zelf ...

V i d a l & R i e n a & D i a n a & T i a l d a & Y l d a u

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:40

Mijn moeder is bang voor paarden. Ze durft ze nog net een aai te geven maar daar is alles mee gezegd. Mijn vader is niet echt bang maar vind het ook niet echt leuk.

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:47

mijn vader is als de dood voor Gardy...en terecht, bij klusjes in de stal heeft ze hem meerdere malen geprobeerd te pletten tegen de muur Schijnheilig in de wei komt ie niet, da's pure zelfmoord

Gardy heeft ook eens de oom van mijn moeder, die keurmeester was voor het KWPN in z'n kruis getrapt, hij ging gelijk gestrekt Bloos! ik was er (helaas) zelf niet bij, uit voorzorg want ik had een gloeiende hekel aan die man Knipoog

Maar mijn ouders, vooral mijn moeder zijn wel dol op de paarden

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:51

Mijn moeder had een keer me pony beet zegt ze zo van hij bijt je bit kapot.Ik zo nee vind die lekker om op te kauwen haha

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:54

Mijn ouders zijn niet bang, maar het is zeker hun hobby niet. M'n vader heeft Dennis 1 hele keer buiten gezet voor me omdat ik in het donker weg ging en niet wist wat voor weer het zou worden. Dat halster om doen was te moeilijk maar had hij wel geprobeerd. Dus toen heeft hij Dennis aan z'n voorpluk naar het land gebracht omdat hij dat wel eens bij mij gezien had Tong uitsteken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 17:02

Wahahahaha, kennelijk zijn paarden grote monsters, jurassic park achtig. Haha! Haha! Haha!
Wat zijn wij dat toch stoer Bloos dat we er zomaar opklimmen en er ook nog mee gaan rijden .

_femke_

Berichten: 12
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: *wieringerwerf*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:09

mijn moeder rijd oowk, en mijn vader die is een x bijna meegesleurd door Femke, dus die hoeft er niej zow veel van te hebbe *LOL* Haha!
en mijn opa, oma, andere oma en oom hebben oowk een x gereden Tong uitsteken Knipoog

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:14

mijn moeder is ook heel bang voor paarden en pony's.toen ze de vorige keer kwam kijken stonden we in de bak bij niels,hij kreeg de gekke 5 minuten.mijn moeder maakte een heel gek huppeltje en rende naar binnen. Tong uitsteken ze is nog best lenig heb ik gezien voor haar leeftijd. Haha! waar ik de paardeliefde vandaan heb......maar ja het gaat nooit meer over Knipoog

Bart..we zullen je missen r.i.p

KatrienVB
Berichten: 130
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:36

hier precies hetzelfde,
mijn vader is nooit zo bang geweest voor paarden maar heeft er ook nooit iets bijzonders mee gehad, maar nou is hij dus op les gegaan Haha! echt lachen. Haha! Alleen mijn moeder vindt het allemaal maar niks, ze wil niet komen kijken en als het paard alleen maar een drafpasje zet verschiet ze al Tong uitsteken Nou is ze ook al aan het proberen mijn vader er vanaf te praten...................... ben benieuwd of het gaat lukken

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:37

Mijn moeder moet er ook niks van hebben ik denk dat als je haar een miljoen geeft ze er nog niet op gaat zitten. Haha! Onder de 1meter durft ze nog wel te aaien (heb er maar niet bij verteld hoe kleiner hoe eigenwijzer) Mijn vader daar in tegen is dol op paarden en heeft ook weleens wat lesjes op Valkenbos gereden samen met ons. De eerste keren op het paard lagen mn zus en ik dubbel . Hij dacht dat je de teugels op het einde moest vasthouden zodoende had hij zij handen in de lucht om nog enigzins contact te maken met de paardenmond.Het was zo grappig. En ik moet zeggen naa een paar lesjes ging het al stukken beter en na de 3de les wilde hij al in galop!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:21

Mijn ouders zijn niet bang,hoor. Mijn pa heeft een keer een lesje mee gereden, hij had nog talent ook,bleek. *ziet groen*
En mijn moeder gaf mijn pony rustig knetterhard op zijn donder.
Mijn zusje vind paarden alleen maar leuk als ze daardoor interessant lijkt en mijn gehandicapte zusje rijd elke week.
(Ik help twee keer in de week op die manege waar mijn zusje rijd)

Watch out !!!
Shetties about !!!

EEFIETJE
Berichten: 2999
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:32

ikke ook, me moeder is bang voor paarde aaaajahhahahah maar toen ik ging rijden heefd ze zich erover heen gezet en toen had ze een keer (op de manege) een paard vast en die ging opeens stijgeren omdat een een of ander kind aan zijn oren zat en dat wilde die niet en toen heeft ze nog heel lang last van haar schouder gehad maar is verder wel uit de buurt van paarden gebleven maar ze is niet bang voor ze als ze over ze heen kan kijken ,.... dus voor onze shetjes niet.
en ze had vroeger zelf wel een pony maar die had ze gekregen omdat al haar zusse wel reden en haar vader wilde dat ze ook ging rijden dus had hij na een wedstrijd 2 paarde mee en was er dus een voor me moeder maar zij reed er nooit op , alleen haar zussen reden erop....
en me vader is niet bang voor paarden......
en trouwens als ik aan me moeder vertel dat ik op het grootste paard van de manege heb gereden of een ander groot paard ... zegt ze altijd: gelukkig dat ik er niet bij was.... (hahahah)

[color=#000040]Eefje.. (K) Open je ogen, en Droom! [/color]

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 21:58


MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:59

Ben benieuwd ga meteen kijken Haha!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:52

haha die foto's Haha!
mijn moeder rijdt paard..al 7 jaar.. m'n broer... heeft het een paar keer gedaan, maar 1x heel hard eraf gedonderd en nooit meer opgestapt Haha!

Mijn vader "blijft liever met 2 benen aan de grond"
(let wel op: hij is PILOOT voor zijn HOBBY!)

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:51

me pa is er niet bang voor, die heeft ooit zelf gereden.
me ma is ook super bang, van haar mag ik wel een eigen paard, maar van me pa niet.

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:04

nOu ik gelukkig niet Lachen

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:03

Mijn vader vindt het wel leuk. Die zou er zo opstappne. Vroeger ging hij ook wel eens met een rit mee, terwijl hij niet kon rijden. Maar als je niet bang bent, blijf je al snel goed zitten.

Mijn moeder is doodsbang. Die is één keer op de manege geweest, omdat ze van mij moest komen kijken naar mijn eerste wedstrijd. Maar ze is de gang met stallen niet ingegaan. Na de wedstrijd is ze ook gelijk weggegaan. Mijn zusje precies hetzelfde en mijn broertje is net als mijn vader. Hij heeft er alleen nog nooit opgezeten.

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:52

benneton schreef:

Mijn vader "blijft liever met 2 benen aan de grond"
(let wel op: hij is PILOOT voor zijn HOBBY!)


Whahhahah Haha!

Mijn moeder is er 20 jaar geleden een keer afkletterd, en toen brak ze d'r pols. En nu durft ze niet meer.

Mijn vader is ook niet zo gek op paarden, hij heeft me welgetel 1 x opgehaald van de manege. Maar toen heeft ie ook meteen Glothilde's singel losgemaakt, van schrik vergat ze te bijten Haha!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:56

Haha! En dat commentaar in die fotoshoot ook! Haha! M'n vader heeft zelf ook veel gereden, maar m'n moeder is als de dood. Ze is een keer bij een vriendin op een paard gaan zitten, die werkte ook speciaal met bange mensen dus die paarden waren mega-mak. Tong uitsteken Ze heeft ook een keer twee rondjes paddock op Roskur gedaan, maar dat vond ze heeel eng! En toen hij er met mij in rengalop vandoor ging in het bos, maar een keer toen ik hem nog niet zo lang had... toen was ze nieteens bang. "het zag er wel mooi uit." Hm... Verward

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:20

mijn moeder vind paarden prachtig op foto's en tv, mijn vader vind er gewoon niks aan maar is er niet bang voor ofzow, ik heb het altijd jammer gevonden dat mijn ouders mijn hobby niet leuk vinden en nu ik mijn eigen paardje heb helemaal ! gelukkig vind mijn hubby het leuk Lachen

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, bribro, douschka, KaasSouffle_, Laarvv, Liaan, nick_en_ik, Ptl4ever, shadowstar, Sydney_Zorro, Vuri en 105 bezoekers