hoe erg kan je jezelf voor l*l zetten??? (grappig)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 09:27

Oliefjuh schreef:
wahaha wat grappig...
Ben ik toch maar weer bly dat ik "alleen maar" wat murmel in me slaap
Cool

En al veel reacties van je familie gehad? Haha!

Valt op zich wel mee, heb ze ook eigelijk niet meer gezien Bloos
Alleen de vriend van mijn zusje kwam de volgende ochtend meteen naar me toe met de vraag of ik Tiffany alweer gevonden had in mijn bed >;) >;)

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:01

Hahahahaha, schitterende verhalen zeg.

Vroeger slaapwandelde ik ook, maar gelukkig nog nooit zo'n blunder begaan, hihhihihi

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:21

Haha, erg grappig (al geneer je je een beetje) Haha!

Ik heb ooit mijn zusje al slaapwandelend een ton lego om zien gooien waarna zij op haar knietjes met de lego ging gooien en a la Dagobert Duck brulde: Alles is van mij, alles is van mij!! Bloos! Haha!

Tis een jaar of 10 geleden maar we pesten haar nog steeds (sorry voor jou vooruitzicht Haha! )

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 22:21

Ooow, ik vind die mensen echt zooooo irritant, komen ze vandaag weer met de superoriginele vraag of ik dr al gevonden had Verward

Het begint nu al vervelend te worden, wat moet dat dan wel niet over 10 jaar? Haha! Tong uitsteken Haha!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:46

Ja ik had ook zoiets meegemaakt. Ik lag te slapen en snacht kwam mijn vader binnen om te vragen aan mij waar de sleutels van mijn vriend de auto waren. En toen riep ik kei hard ik heb de afstandsbediening niet. Nou mijn vader heeft ziecht rot gelachen. Hahaha

Vigour

Berichten: 538
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:09

Ik ben bijna van het balkon gesprongen in mijn slaap. Mijn zus hoorde het en haalde me snel weg daar (A)

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:53

Meyke schreef:
Wel heb ik dat ik wel eens in mijn slaap een beetje brabbel gheheh. maar helemaal mijn bedje uitkruipen ben ik geloof ik te lui voor Bloos

Haha, idd ik ook...
Wat een verhaal zeg. Ik heb (gelukkig) nog nooit zoiets mee gemaakt.(mijn broertje overigens wel Schijnheilig Haha! )

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:37

Mijn zus heeft ook verschillende keren geslaapwandelt. Ze sliep op zolder en toen wilde ze achter in de tuin op een ijzere vuilnisemmer naar de wc. Gelukkig konden mijn ouders haar op tijd naar de wc brengen. Bloos Ik zelf praatte vroeger veel in mijn slaap. Heb mijn ouders op de camping veel uit hun slaap gehouden. WAs in mijn slaap aan het paardrijden. Haha! Dat is op zich niet zo erg als het bed strak tussen de muren staat, maar dat was niet het geval. Met het lichtrijden ging het dan van bonk, bonk bonk, komop jenny(verzorgpony toen) bonk, bonk. Bloos Haha!

Bora

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:46

Hahahaha, lijkt me echt super grappig hoe die mensen moeten gekeken hebben.
Je moeder begreep er waarschijnlijk ook geen knijt van over wat je het had. Tong uitsteken
Gelukkig had je nog fatsoenlijke kleren aan om te slapen, anders zou het pas genant zijn geweest. Knipoog

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:54

OMG!
Kan me best begrijpen dat je je schaamt Haha!
Whahahaha geweldig *LOL* ook die andere verhalen!

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:56

hahahaha egt grappig!!

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:26

ik slaap heel onrustig en kletter dan ook geregelt uit mn bed.
Anngezien ik in een studentenhuis woon en mn kamer niet zo heel groot is heb ik een hoogslaper.
Dat lijkt handig maar is het in mijn geval niet want ook daar donder ik uit, dit geeft zo'n klap dat mn huisgenoten er wakker van worden maar ik slaap gewoon door.
Ze komen dan even checken of ik nog heel ben en gooien een dekbed over me heen. (als ze me in bed leggen kletter ik er toch wer uit) Ik wordt dus regelmatig op de grond wakker en dan weet ik genoeg

Mijn vriens ligt alleen veilig als we in een 2 persoonsbed slapen want in een 1persoons trap hem in mn slaap het bed uit , jat ik de dekens en ik heb hem ook al een keer een blauwoog gemept, Ach gut Bloos Maar daar is ie na 2 jaar al wel aan gewnd geloof ik Lovers

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:09

Wat een verhalen zeg! Haha!

Maar Sharlyn, als je van zo'n hoogslaper valt, val je dan niet van 1.5 meter hoog? En heb je dan niet overal pijn?

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:15

Idra schreef:
Wat een verhalen zeg! Haha!

Maar Sharlyn, als je van zo'n hoogslaper valt, val je dan niet van 1.5 meter hoog? En heb je dan niet overal pijn?



Mijn hoogslaper is 1.20m niet zo heel hoog dus, Haha! mn kast voor schoolboeken en mn bureau passen er net onder.
Maar goed, t is hoog genoeg om blauwe plekken aan over te houden Clown

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:18

Hahaha!! Maar nu hebben de mensen die op de verjaardag waren wel weer iets leuks meegemaakt!! Haha! *LOL*

Het 'ergste' wat ik ooit heb gedaan is in m'n slaap over chocola praten (op kamp)... Verward Maar dat heb ik ook maar 1 keer gedaan, in ieder geval maar 1 keer iets over gehoord. En ik lag naast iemand die OOK in z'n slaap praatte, haha. Haha!

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:27

whahahhahaha!!! echt geweldig, tsja slaapwandelen, ik liep altijd naar de keuken pakte een vork ging in de schuur staan, kwam mijn vader naar mij toe wat doe je? ja ik moet even naar de wc, ok die is hier dus niet Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:52

Ik heb m'n ouders ooit wakker gemaakt omdat de dolfijnen met de intercity naar de aarde kwamen Verward
Ik word er thuis nog steeds wel eens mee geplaagd (is nu al 25 jaar geleden) Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:17

oeps dan sta je idd wel een beetje voor banketstaaf. nog erger zou geweest zijn als je helemaal bij bewustzijn was geweest, de kamer in was gerend en je verhaal had gedaan en toen pas de mensen had opgemerkt *LOL*

lonnetje
Berichten: 51
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:23

ik heb gelukkig nog nooit zo'n blunder gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:28

Haha, ja zoiets heb ik wel eens meegemaakt ja.. Bloos

Haha!

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:21

Sjuimpje schreef:
Hahaha,
wat een verhaal zeg!

Het eerste wat ik me afvraag, wat had je aan? Haha!
Ik slaap meestal naakt... Dàn zou het pas een blunder geweest zijn *LOL*



hahhahah ihihi ook geen onderbroek ja dan zou ik me 3x zo veel schamen

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:26

toen we op vakantie waren ben ik it de vouwwagen gerend en heel hard geroepen dar er een mega mier aan kwam om 4 uur s'nachts iihhihi\
de hele buurt werd wakker helaas voor mij had ik het geen pyama aan omdat het te warm was

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:09

whahahahaha *probeert weer op haar stoel te kruipen*

God, al die slaapwandelaars.

heb ik ook wel eens mee gemaakt Bloos

Ik sliep toen nog op een hoogslaper(1.10 meter) en ik viel uit me bed, werden me vader en broertje wakker, en gingen kijken, ik stond wee op, probeerde me bed in te komen, zegt me vader zo; Lukt het? ik zo; Bemoei je er niet mee! wat weet jij er nou van!! Verward
........................
Mijn broertje doet altijd een beetje vanne, hhttmmfff hhiijj,

Ik heb ook wel eens met een vriendin op een 1 persoons bed gelege(nee ben geen lesbie) en toen waren we in slaap gevallen, heb ik haar uit het bed geschopt Bloos!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:15

*kruipt onder bureau vandaan*
Ow wat erg Bloos! Arme jij.
Maar ik heb er wel omgelachen Nagelbijten / Gniffelen

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:19

hahaha Haha! Ik heb ook wel eens iets beschamends gedaan, maar niet geslaapwandeld hahahaha