Heb ik toch mooi geluk gehad met mijn bonny..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Heb ik toch mooi geluk gehad met mijn bonny..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 21:16

hey mensjes!! Ik ben hier pas nieuw op bokt en ik zal jullie ff wat vertellen over mijn pony: Bonny! Hopen dat jullie hett een beetje leuk vinden..

Ik heb een hele poos van tobben gehad met mijn beesie, ze kreeg ineens van de een op andere dag een blessure aan haar rechter voorbeen en was heel heftig, ze hinkte er gewoon mee.. Ze was toen 5 jaar. Dierenarts erbij en die zei dat hett een pees was. Balen!! Maar na 3 maanden stappen en zalf met super dure pijnstillers nog geen resultaat..

Weer dierenarts erbij, die zag het somber in, hij zei dat mijn pony niks meer kon, moet haar maar op het land gooien of weer 3 maanden op het land!! Wat was ik verdrietig!! Mijn altijd vrolijke paardje met zoveel pijn.

Toen heb ik toch besloten om foto's te maken of het wel werkelijk in de pees zat.. Ik naar de kliniek in nunspeet. Wat proefjes gedaan, gelongeerd op het harde enzo prikjes gegeven en foto's. En wat bleek aan het eind?? Geen peesblessure maar ze moest wel anders beslagen worden met zooltje enzo want deze dierenarts zei dat er verder niks aan de hand was! En weer gewoon zou kunnen gaan rijden na een poosje! Ik naar huis helemaal blij!!! Wel nog wat pijnstillers.

Volgende dag mijn pony naar de smid en laten beslaan en langzaam aan ging het beter!!! Nu ongeveer 4 maanden later gaat het echt weer super!

Helemaal de oude en op normale ijzertjes!! OK dan! ik echt helemaal gelukkig!! We gaan zelfs in 2005 bij de paarden starten als het zo goed blijft gaan!!! Dat wou ik even kwijt!!!

[edit Heike] tekst duidelijker gemaakt met extra enters em MSN taal verwijderd. Dat is namelijk niet toegestaan op bokt.

Bonny>B+14>L1+22>L2+30>M1+20>M2+14>Z1+5
Ushi>L1+11>L2+20>M1+10>M2+1!
Ready To Go L2+10
Vicktor >Z1+26>Z2+2


Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 22:11

wauw.. dan ben je zeker blij joh.. ((en dat de dierenarts er dan naast zat vind ik echt niet kunnen.. waarvoor zijn ze dierenarts geworden dan??)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 00:41

Ik heb je topic ook verplaatst naar Paardenpraat aangezien niet echt een verslag is van je dag.

Vel succes op wedstrijd.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:04

Wat raar inderdaad dat de dierenarst dat 2x toe niet door had. Maar gelukkig komt het allemaal goed!

ยป Never give up on the things that make you smile..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cas10, Coalizione, journee, Mark0919, rosak, sterregoud, su72 en 40 bezoekers