Een monster van een pony...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 20:51

Vandaag rustig aan weer gereden. Andrew was redelijk voorwaarts, maar sneed soms flink de bochten af. De nieuwe binnenbak maakt een hoop herrie door de wind (het resoneert nogal) en hij schrok er amper van op 1 keer na. Hij spurtte weg, en gaf een mooie rodeo. Ik bleef gelukkig zitten Schijnheilig
Na het rijden lieten Alie (Minkyboy) en ik Minco en Andrew nog even rollen...

Andrew was eerder los, en nadat hij gerold had ging hij Minco lopen uitdagen! Wat een monstrer van een pony zeg! En maar bijten; in Minco's kont, in zijn buik, zijn benen (Minco liet het natuurlijk ook niet op zich zitten) Ze waren echt met hun tweeen hun agressie aan het afreageren... Tegen elkaar opsteigeren, elkaar op de knieen krijgen, weer weg scheuren...

We hebben er heerlijk om gelachen, maar ik vond het wel typisch dat als ik er op zit, hij geen puf heeft, maar hier wel voor! Hij heeft zich helemaal in het zweet gewerkt en ik heb nog bijna een kwartier met hem gestapt om hem weer droog te krijgen...

Afijn. Het speelkwartiertje is voor herhaling vatbaar, ze hebben erg veel lol gehad en Alie en ik ook *LOL*

Andrew heeft er alleen een kale plek op zijn bil aan over gehouden. Eigen schuld, dikke bult!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 10:28

He3ee Joyce, staat Andrew dat in dat nieuwe Friesche Paarden Centrum?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 14:13

Nee, heb er wel over gedacht, maar ik heb nog geen werk en het is verschrikkelijk duur!!!
Hij staat op een stal aan de Mersken, dat is aan het bos van Olterterp en Beetsterzwaag, paralel aan de N381. Het is ook een Opfokstal. Zomers staan er meer dan honderd paarden volgens mij! ER zijn ongeveer 15 pensionpaarden denk ik.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 20:17

He tuttebel,zit je er nog wel over na te denken dan om ooit naar het FPC te gaan? lijkt mij echt super ongezellig en onpersoonlijk daar,allemaal van die kouwe kak .
Groetjes Alie.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 10:11

Nou, om heel eerlijk te zijn, dat lijkt mij ook...Dat pand is met zoveel blabla opgetrokken...vaak komen daar de meest akelige karakters op af...
Misschien dat het meevalt hoor, maar als bezoeker kom ik er niet eens prettig binnen, er ligt zo'n hele hoge drempel....

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 14:00

Citaat:
Op 2001-11-01 19:17, schreef minkieboy:
He tuttebel,zit je er nog wel over na te denken dan om ooit naar het FPC te gaan? lijkt mij echt super ongezellig en onpersoonlijk daar,allemaal van die kouwe kak .
Groetjes Alie.


Klopt, maar het is gewoon zo heerlijk dichtbij! Nog geen 5 minuten fietsen en amper 10 minuten lopen! Het hangt er ook wel vanaf of je er mensen kent.

Het viel me mee hoe groot het was. Maar of het klantvriendelijk is... Dat moet de tijd leren!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 14:03

Citaat:
Op 2001-11-02 09:11, schreef Dees:
Nou, om heel eerlijk te zijn, dat lijkt mij ook...Dat pand is met zoveel blabla opgetrokken...vaak komen daar de meest akelige karakters op af...
Misschien dat het meevalt hoor, maar als bezoeker kom ik er niet eens prettig binnen, er ligt zo'n hele hoge drempel....



En wat dacht je van die lange oprijlaan met dat grote hek ervoor... Knipoog Niet echt uitnodigend!