ieder z'n hobby... :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:14

Zo ben ik ze ook tegengekomen... Maar die waren "gewoon bezig" hmm... En daarnaast waren mensen gewoon bezig de tent op te zetten... GET A ROOM AND A LIFE!


Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:30

Mijn zus (socioloog/ maatschappelijk werkster) fietste eens terug van een vriendin, toen ze een smerige kerel zich zag uitleven op zijn (veertienjarige!) stiefdochter.

Ik heb mijn zus nog nooit zo hard horen huilen. Maar het stomme is dat je daar dus NIKS aan kunt doen, zolang het slachtoffer in kwestie zelf geen aangifte doet. Alleen gemeenschap in het openbaar is in zo`n geval strafbaar....

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:35

Dat is wel erg Uums,want dan moet je die mensen gekend hebben(als je weet dat het zijn stiefdochter is!)

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:49

(Off-topic)Ja, het was een gezin dat van dorp naar dorp trok om maar te ontsnappen aan al te veel sociale controle. Mijn zus probeerde al heel lang om die man daar weg te krijgen, maar dat wierp dus geen vruchten af. De enige vorm van aandacht die dat meisje van EEN vaderfiguur kreeg, was die vorm.

De hele buurt waarin zij woonden wist overigens dondersgoed wat er aan de hand was, maar voor 'dat a-sociale tuig' haalden ze hun neus op. Het kind is uit doodsangst een keer het dak opgevlucht en dat werd op een verjaardag verteld als hilarische anekdote. Nou, bijzonder grappig hoor....

Echt in- en intriest voor zo`n meisje. Maar onderhand is ze meerderjarig en uit huis geplaatst.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:07

Ooh Uums! Die met dat "Lekker zwiepje heeft een ruiterzweepje hè?" is erg! Haha!

*Hijst zich weer op stoel*

Hier is ook alleen een flikkerbosje, wat de gemeente nu heeft volgestort met grond (voor de "ingang/parkeerplaats").

Heb wel al eens ene potloodventer gezien op de Brunsummerheide, echt hilarisch gewoon Tong uitsteken
Als je die mensen gewoon uitlacht is het meestal zo gedaan met "de pret" Tong uitsteken
Daarna heeft m'n instructeur toch maar ff de politie gebeld trowuens Scheve mond Ze waren hem met de ochtend groep ook al tegen gekomen...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:05

Hier in het bos (ehmm liesbos) schijnen ook veel homo's te zitten vozen maar ik heb het nog nooit gezien. Wel een keer dat er een auto recht op het ruiterpad stond waar 2 mensen in een zaten te uhh.. Naja.. Ze waren goed bezig Knipoog

In de auto van de week, zag ik een wolk die op arafat leek

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:05

Waaaaaaahahahahaahhahahahahahahahahahahaha Haha!
*is van haar stoel gevallen*

Mén wat erg.. als ik daar langs was gereden, ik was van mijn paard gevallen van het lachen Haha! Haha!

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:34

En dan moet je eens denken wat die personen moeten denken op de moment dat ze 'betrapt' worden!

Igor ♥ Gitan
Rietje +05/10/2009 Rust in vrede meid
[IM] Riet meid ik mis je


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, Knuffeldier, Koekie73, lina1998, Petra_O, sterregoud, SunnyHorse, tienus63, Ubermetrics, Veraaaaah en 144 bezoekers