Van kleine naar grote kamer overgehuisd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Van kleine naar grote kamer overgehuisd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 21:46

Nou jah... half dan Tong uitsteken

Mijn zus is nu al een aantal weken op kamers, maar haar kamer (de grote kamer van het huis) was nog een grote zooi van haar. terwijl ik nu in deze kamer mocht... DUS... Hoe dan ook , het grootste deel is nu weg, er staat nog wel wat maar goed.

Ik een deel van de kamer alvast helemaal opgeknapt en mijn zus der zooi in 1 hoek gezet.

Inmiddels staat mijn bed en mijn computer op de nieuwe kamer, meer heb ik niet nodig toch ? Clown ow nee, vergissing, mijn tv staat er nu ook.

Ik zit hier al de hele avond en blijf maar op en neer lopen om spullen op te halen. Het werd donker --> LAMP! ... ik kreeg het koud --> TRUI (nou jah dan maar vast al mijn kleren!) dus zo op die manier komen mijn spullen deze kant op.

Ik vind het wel een mooie tactiek. Zo komt langzaamaan de meeste spullen wel hier, en de rest stop ik over 2 weken of zo in dozen en zet ik in de kast. Heb ik gleijk uitgezocht wat ik wel en niet gebruik Tong uitsteken

Hoe dan ook, wat een ruimte... woon al 5 jaar op 3 bij 5 of zo. nog niet eens. En nu heb ik me toch de ruimte Bloos! weet bijna niet wat ik er mee moet...

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:48

Haha wat leuk zeg! Hoe groot is die kamer nu dan wel niet? Haha!
Gefeliciteerd met je (half) nieuwe kamer! Tong uitsteken

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 07:42

foto's Tong uitsteken als het helemaal jouw kamer is geworden dan,
we hebben allemaal je johny depp kamer gezien zoals die op zolder was, ben erg benieuwd hoe deze gaat worden Lachen
groetjes fabske

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:34

Leuk hoor,
en zo'n grotere kamer lijkt me idd erg fijn Haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 13:44

deze kamer is ook op zolder Tong uitsteken alleen een heel stuk groter... pff kan niet wachten tot de rest van mijn zus der zooi hier weg is. Dan kan ik verder inruimen Tong uitsteken en die posters.. jah, dat gaat nog een hels karwij wordennn Verward:?

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:02

en als jij nou jouw spullen op je nieuwe kamer zet, en dan je zus haar troep op jou ouwe kamer zet ben jij er vanaf Tong uitsteken