zegt jouw paard je ook gedag?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

zegt jouw paard je ook gedag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 15:24

zegt jouw paard je ook gedag ?

en dan bedoel ik dus niet bij aankomst

maar als je weer weg gaat

vandaag ook weer
kom vanmiddag op mijn landje aan
ga de boel storm veilig maken
doe de stallen ff nog een keer extra mesten
leg extra hooi neer op windvrije plekken
en alle beestjes (alle 5)ff laten lopen
en ze wat lekkers gegeven
stal deuren gecheckt dat alles dalijk met de storm wel open blijft staan
zodat ze zelf in en uit de stal kunnen
konijntjes en kippies gecheckt

boel op slot en ik ga op weg naar mijn auto

sta ik bij me auto staat pablo te hinnikken naar me en niet zachtjes!
met een koppie van ga je nu al weg ???
mag ik mee ???

en dan pink ik weer n traantje weg
(waarom ben je niet iets kleiner Boos! waarom heb ik geen goede bijrijdster die m lekker kan trainen , waarom ben ik die rijke banketstaaf niet getrouwd dan had ik nu een groot weiland)

en dit doet tie wel vaker

dit is het eerste paard wat ik ken wat dit zo vaak doet
hij kijkt me in iedergeval 99 van de 100 keer na

ben benieuwd of Kennep dit ook ooit gaat doen
voorlopig zijn we alles behalve een eenheid

doet jullie paard dit ook?

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:28

Mijn paarden hinniken wel als ik aankom (heel hard) en als ik wegga hinnikt de een heel soms en de andere gaat altijd onrustig rondjes lopen in haar stal en haar neus zo ver mogelijk door de tralies duwen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:31

Lanna hinnikt begroetend als ik kom en als ik halverwege de stal even blijf praten gaat ze wel steeds harder en veeleisender hinniken. Ik moet wel komen... NU (en hop met die appel, snel een beetje) Lachen

dewy007
Berichten: 358
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:38

als ik me paard roep in de wei dan komd ze in vollen ren! galop naar me toe en dan hinekt ze naar me en dan gaat ze met haar hoof je op me rug kriebelen

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:45

Als ik aankom begroet ze me wel Haha! En als ik weg ga kijkt ze me na.. En soms als ze in de paddock staat en ik loop naar de stal hinnikt ze wel Lovers Alsof ik terug moet komen ofzo Lovers

ellepel

Berichten: 47337
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:46

mijn pony hinnikt als ik eraan kom, en als ik wegga kijkt ie altijd met een scheef hoofd en maakt dan een kleine knikje.
net asolf ie zegt "tot morgen meis"
zooooo lief!!


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:48

mijne hinnikt ook altijd als k kom! hij komt meestal wel, maar als ik 'smiddags ga rijden om drie uur blijft ie liever eten... Als ik rond etenstijd! Knipoog kom dan hinnikt hij en komt hij meteen, als ik dan weer wegga dan kijkt hij me wel na! en 'smorgens als ik m in t weekend moet voeren dan hinnikt hij heel hard ( ik wil eten, heb honger Haha! )

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:55

als ik weg ga hinnikt m'n pony alleen als hij alleen achter blijft.
al staat hij met meerdere, kan hij zich er echt niet druk om maken dat ik weg ga

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:01

Herman en Astrid niet... Alleen soms bij aankomst, maar als ik wegga staan ze weer met z'n 2en in de wei en die 2 denken alleen aan eten en dan is de rest onbelangrijk Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:03

Mirk hinnikt op stal en komt dravend naar me toe wanneer hij in het land staat Lovers

ja, echte liefde Haha!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:26

ja altijd,
zo'n lieverd,
of ze zegt niets maar trilt gewoon met haar lip

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:47

Nope, Gennie hinnekte nooit naar me, enkel murmelen als ik met de bak aan kwam (voer/ thee). Maar verder nooit. Wel altijd een kusje voor ik wegging, en zij kreeg altijd een snoepje dan bij het weggaan en de afscheids kus.

Als je Otto niet gedag zegt, en je gaat weg, krijg je een knal tegen je kop - hij geeft altijd kusjes, maar als je er dan niet naar vraagt, knalt hij keihard een kus tegen je aan Tong uitsteken

De paarden daar op stal hinneken nooit. Enkel de veulens wel altijd als je ze hoi of dag zei Lovers

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:52

Joris alleen als ik aankom, en soms als ik wegga. Maar hij kijkt me wel altijd na, en in de wei blijft hij dan vooraan drentelen. Lovers

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:55

Als ik wegga wel , als ik aankom meestal niet , en als ik zijn spullen ga pakken en dan weer tevoorschijn kom dan hinnikt ie echt zo van.. hee.. waar was je nou ? Lovers

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:01

Nouja, de mijne zegt wel eens 'Hinnik!' ('ho(o)i!')
En soms zegt ze 'Hinnik!'
('Kom me nou uit de stapmolen halen ik wacht al zo lang!')
En wat ik het allerliefst vind, is als ze zo'n zacht brom-hinnikje doet dat je dr niet hoort, maar alleen dr neusgaten ziet trillen.
Ik hou van die gekke merrie van me Lovers

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:02

Als die van mijn met zijn hoofd zeg maar uit het luikje staat te kijken hinnikt ie wel Lovers Maar als ie gewoon druk bezig is met eten bijvoorbeeld dan kijkt ie bijna niet naar me om Verdrietig *LOL*

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:02

Nee, nooit, niet als ik aankom, niet als ik wegga Huilen Vind ik wel spijtig

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:05

als ik kom dan hinnekt ze en als ik ze uit de wei meot halen dan staat me schijnheilig aan te kijken en loopt dan snel weg haha. En als ik naar huis rij dan roep ik kei hard doei mieke want ze staat op de wei dusja. En dan kijk ze op van ja wat moet je nou ik ben aan het eten haha:D

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:28

Bij het aankomen soms eens een zacht gehinnik(ben blij dat het niet zijn megahinnik is Haha!), maar als ik wegga steekt hij 90% van de tijd zijn neus zo ver mogelijk door de tralies(met zijn hoofd verticaal, niet horizontaal, dus met het neusbot echt). Dat is echt zoo schattig he, en dan die blik erbij Lovers.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:44

Als ze op de paddock staan hinnekt Felix 9 van de 10 keer als ik aankom.

Danno kijkt altijd vrolijk op en komt naar me toe.

Staan ze op de wei dan kijken ze me aan en gaan dan snel weer verder eten Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:14

Oh hou op! Nappie hinnikt al 2 dagen steeds naar me, maakt niet uit wat ik aan het doen ben, hij roept de hele tijd. Dit deed ie nooit tot de laatste paar dagen! Ook komt ie de laatste week steeds als een idioot naar me toe in galop als ik hem uit het land kom vissen, keihard in galop en dan pal voor mijn neus stilstaan en echt zo kijken van "hier ben ik"! Onwijs lief aar wel moeilijk nu ik voor een behoorlijk grote beslissing in mijn leven sta waarin ik misschien toch straks een keuze moet maken wat betreft mijn paardje! Alsof ie het voelt en heel erg z'n best doet om te laten merken dat ik hem mee moet nemen Lovers

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:27

Vooral als ze nog geen eten heeft gehad, dan hinnikt ze. Anders moet ik genoegen nemen met opkijken en oortjes naar voren.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:32

Bij ons in stal, als je tegen voertijd binnenkomt, krijg je een "wave" van hinniken.

Altijd leuk Lachen

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:33

Mijn paardje begroet me altijd met een super hinnik als ze op stal staat, als ze op het land staat verschilt het nog wel eens. Wel is ze altijd blij me te zien en als ik weg ga staat ze me altijd heel zielig na te kijken.. echt zo van je gaat nu toch niet al weg? Ik heb echt een gekke merrie want soms knort ze als ze ziet dat je het hoofdstel pakt, of als je haar naar het midden haalt met longeren.. Oja en ze weet precies welk halster ze om krijgt naar de wei, want zodra ik dat halster pak staat ze ook meteen te knorren of hinniken. het is echt een lekker lief maf dier!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:46

Ze hinniken wel vaak als ik er aan kom, en Röskur kijkt me altijd heel zielig na als ik wegga. Behalve natuurlijk als hij de wei in mag en ik daarna wegga. Tong uitsteken Hij is een echte vreetpony. Haha!