auww!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MSDH

Berichten: 209
Geregistreerd: 04-06-04

auww!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:15

t is al wel een poosje gelede gebeurd, maar k wil t othc wel ff kwijt.
ik ging dus vorige week zat. (13 juni) springe met mij pony. het ging heel goed!!! misschien wel TE goed!! er stond een dubbel van 1 galopssprong en de 2 hindernis stond op 1 mtr. das opzic wel goed voor een pony van net 1,40.
maar oke we reden dus naar de hindernis (wat achteraf dus te hard geweest was) en ik ging over de 1e hindernis heen en... timo weigert voor de 2e!! opzich niet ernstig natuurlijk maar toen schoot hij gelijk langs de hindernis.....
ik ben waarschijnlijk tijdens de weigering naar rechts gezakt en knal vast met mn hoof tege de staander op.... verlies mn evenwicht en val van mn pony af... Scheve mond
eerst dacht ik dat ik gewoon een tand door mn lip had maar omdat er best veel bloed uit mn mond kwam bleek t dus erger te zijn... k moest mn mond schoonmaken en uiteindelijk bleek dat ik een gat in mn lip had.... Huilen
op naar t ziekenhuis dus! Verdrietig
daar hebben ze er 6 hechtingen in gezet (wat best pijn deed) en mn mond schoongemaakt... ik mocht weer naar de manege toe...! (waar op dat moment ledenvergadering van de ponyclub en rijvereniging was.... waar ik eigelijk bij moes zijn....) Verward
's avonds ben ik toch maar voor de zekerheid naar de tandarts geweest want er waren ook stukken van mn boven- en ondertanden af.... en uiteindelijk bleken mn boventanden ook nog los te zitten... daar heb ik gelukkig nu een spalk voor en er is een stuk aan mn boventand gezet.

de hechtingen zijn er vrijdag uitgegaan en mn lip is aal een stuk dunner geworden dus ik heb geen hazelip meer!!! OK dan!
ik drink nog wel steeds met een rietje omdat mn ondertanden nog kapot zijn endus de zenuwen nog bloot liggen.
ik heb ookal wel gewoon weer op t paard gezeten maar als k ga springe krijg ik wel weer ff de bibbers!!!! Scheve mond

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:18

Dat doet echt zeer, een gat in je lip. Ik heb het als kind ooit eens voor elkaar gekregen om op de stofzuigerslang te vallen, en toen had ik ook een paar hechtingen in mijn lip. Heb je oplosbare hechtingen?
Want als ze die eruithalen doet het volgens mij ook pijn (kan het me niet meer zo heel goed herinneren). Je ziet trouwens bijna niks van een litteken op je lip.

MSDH

Berichten: 209
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:21

heb 6 hechtingen en 1tje in mn binnelip en die moet zelf oplossen!
gelukkig met rijden voel ik er niks van!! maar nu kan ik weer rijde en heeft de hoefsmid mn pony te kort bekapt... Scheve mond maar gelukkgi heb ik nog een paard waar ik wel mee kan rijde!!!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:48

Aj...... Die hechtingen zijn lastig!
Dat eruit halen kan ook lastig zijn.......

Veel beterschap nog!
Enne.... Veel succes met springen Lachen