Mijn mams heeft gister op Ailin gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 12:19

en t ging redelijk. mijn moeder rijd normaal altijd op een amerikaans zadel. dusja dit engelse zadel zat niet zo heel super. dus toen ze aandraafde kwam ze uit balans ze had der beugels ook ongelijk enja toen moest ailin het op een lopen zetten. dus beugels gaatje korter gemaakt en verder rijden. maarja ailin was al onzeker gemaakt en liep een beetje te miepen. en t leek wle alsof ze van niets kon schrikken, en dat ben ikd us absoluut niet van haar gewend. dus ike r nog eventjes op. enja toen zag ze afentoe wel wat maar was t allemaal wel weer goed en liep ze niet anders dan normaal (dus absoluut niet schrikkerig).
Maar vond het wel eens leuk om mn meissie onder het zadel te zien lopen. ze heeft dan echt een iel nekje waar ze de hele tijd meeloopt te headbangen. en ze ziet er een stuk volwassener uit.
heel misschien laat ik vanmiddag een vriendin van mij er een stukje oprijden zodat ik echt kan zien hoe ze nu loopt. maar ze wist nog neit of ze zin had om mee te gaan.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:14

Leuk!!
Cool van je mams dat ze dat deed! Grappig als je iemand anders op je paardje (nou ja Koe ) ziet.