egel gered

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

egel gered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 20:56

Gisteravond na voetbal gekeken te hebben bij vrienden gingen mijn vriend en ik in de auto terug naar huis. Ik zat een beetje te dromen, wijkt mijn vriend plotseling uit! Schrok me rot en vroeg meteen waarom hij zo eng deed. Er zat een egel op de weg, zegt ie. Dus ik wilde direct omkeren bij het stoplicht en ff terug om te kijken of het arme dier nog leefde en hem dan op een veilige plek te zetten. Daar stond ik dan midden op de weg voorovergebogen bij een egel. Ik probeerde mijn jas uit te trekken om hem op te pakken (ik ben niet zo´n held met die stekels) komt er een of andere idioot heel hard aanscheuren, ik nog gebaren maken, maar mooi dat hij niet afremde hij reed net zo hard door, rakelings langs mij. Hier schrok ik wel van! In de auto even de egel bekeken, heeft hij een bloedneusje.. Hij was verder wel nog helemaal ´heel´. Dus toen gingen we om over elven ´s avonds een oude meneer en mevrouw van de egel opvang (nog net niet) uit hun bed bellen. Die mensen waren heel erg aardig en zouden voor de egel zorgen in de hoop dat hij of zij het zou halen. Ik vond het echt zielig en snap niet dat er mensen zijn die dan gewoon doorrijden! Nou maar hopen dat de egle het haalt, wij hebben in ieder geval ons best gedaan!

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:04

Haha! wat een zeer goede actie van jou!

Ik wist niet dat er een speciale egelopvang was, eigenlijk Bloos Tong uitsteken

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:45

super een pluim voor jullie!
Ik snap die doodrijders(letterlijk) ook niet. Boos!

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:50

Goed Bezig OK dan! Snap ook niet als mensen dieren aanrijden gewoon doorrijden en die beestjes half levend op het asvalt laten liggen

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, MiVita, Slmt9, tienus63 en 33 bezoekers