Jaaaaaaa ze is er!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Jaaaaaaa ze is er!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 10:50

Hallo!!!!!!!!!
Naar aanleiding van mijn vorige topic even dit. Gister ging ik voor de trailer uit rijden om de weg te wijzen. Wij dus eerst naar Steenderen, paardje ingepakt voor transport en op de trailer. Ze liep trouwens zo de trailer in Lovers
Daarna ben ik voor de trailer uit gereden en kwamen we na ongeveer 2 uur rijden aan in Dronten. Paardje uitgeladen, ging beetje lastig omdat het toch nieuwe omgeving was en ze vond die transportbeschermers aan dr benen wel erg raar!
We hebben dr weer helemaal uitgepakt (ze had cooler op en die transportbeschermers). Toen maar even los in de bak gezet zodat ze beetje kon wennen. Ze ging gewoon lekker hooi lopen eten wat daar nog een beetje lag.
Aan dr gedrag te merken was ze echt helemaal niet gespannen ofzo. Daarna even bedacht hoeveel ik dr zou gaan voeren en lekker op stal gezet met wat voer. Daar ging ze eerst beetje lopen gillen met een ander paard (ja, een merrie he!) maar daarna stond ze op stal ook mooi rustig.
Toen heb ik dr maar een beetje met rust gelaten. Volgens mij zit zo'n paard nou ook niet te springen om aandacht na zo'n lange reis.
Vanochtend ging ik de paardjes voeren en de luiken opendoen (zijn buitenstallen en de luiken gaan dicht 's nachts). En toen kwam ze echt om het hoekje kijken alsof ze wou zeggen: Hoi!!!
Was echt heel erg lief! Echt een superpaardje!!! Lovers Alleen jammer dat ik er nu alleen 's avonds heen kan door stage...

Vandaag ga ik lekker met dr wandelen door de omgeving en even het zadel en hoofdstel wat ik erbij heb gekregen onder handen nemen...
En dan waarschijnlijk morgen er voor het eerst op Haha! (heb natuurlijk wel proef gereden maar is toch anders *LOL*

Groetjes een blije Anneminke die helemaal gelukkig is met dr nieuwe paardje Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 10:54

Aaaaaaaaaaaaaah wat ontzettend leuk voor je! Haha! ik wens jullie nog veel plezier samen. Maar dat komt geloof ik wel goed. Enneh.... waar blijven de foto's?? Schijnheilig

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 10:58

Kleintje19 schreef:
Aaaaaaaaaaaaaah wat ontzettend leuk voor je! Haha! ik wens jullie nog veel plezier samen. Maar dat komt geloof ik wel goed. Enneh.... waar blijven de foto's?? Schijnheilig


Ja ehmm.. ik heb hele mooie foto's helemaal van dr in dr transportoutfit maar ik heb hier dus geen USB-kabeltje dus kan ik ze niet op de computer laden. De foto's komen dus zo snel mogelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:00

Okee dan Haha!