Bas wordt zo langzamerhand een rijpony, hoop ik :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Bas wordt zo langzamerhand een rijpony, hoop ik :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-04 22:19

Vandaag was het droog weer en zelfs een mooi zonnetje stond aan de hemel. Ik was redelijk vroeg uit en had dus tijd genoeg om met Bas aan de gang te gaan.
Heb van een vriendin een tennisracket-onderlegger geleend en die maar eens uitgeprobeerd, het zadel ligt nu netjes.
Dus met zadel en de hele bups aan het longeren.
Eerst stapte meneer nog rustig, maar toen ik 'Drrrrrraf!' zei was het voor hem een teken om te exploderen Haha!
Als een gek scheurde hij op zn kleine pootjes plat door de bochten, en bokken dat hij deed!
Tinet reed iets verderop op Edwine en bekeek Bas zo eens... toen ik haar ietwat benauwde gezicht zag zei ik : "Ja nog even en jij zit erop op deze manier, dat durf je vast wel he? " Knipoog
"Ja..ja hoor..." stamelde ze, nog steeds benauwd kijkend naar Bas die deed alsof een zadel een groot zwart monster is dat je de diepste gronden intrekt. Nagelbijten / Gniffelen
Toen Bas besloot te gaan draven besloot ik dat hij galloperen moest, gemeen ben ik he ? ~~}>
En omdat ik nou ineens degene was die zei dat er gegallopeert moest worden kon meneer het plotseling wel normaal, dat kleine ukje weet wel dat wanneer hij dan netjes luistert hij weer draven mag.
De andere kant uit probeerde hij ook nog even heftig het zadel eraf te krijgen maar hij kwam er achter dat dat toch echt niet ging lukken en legde zich er bij neer. OK dan!
Daarna even lekker aan de hand uitgestapt en ganzen gepest Extreme duivel
Bas gaat elke keer weer vooruit, hoop dat het weer deze week een beetje goed blijft, ik ben veel vrij dus kan mooi met hem aan de gang, dan kan Tinet er zaterdag eindelijk eens echt op... dat wordt knallen !
Wow!


Katie1989

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:33

Leuk dat het lekker ging!

Na tranen van verdriet, komt de glimlach der herinnering.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:34

Leuk joh.
Spannend hoor als er voor het eerst iemand op gaat.
Maar zoals het er nu naar uitziet kan je deze week nog wel een paar daagjes aan de gang wat betref het weer....dus het rijden zaterdag moet helemaal gaan lukken.
Maak je wel foto's!!!!

Sizz
Berichten: 7838
Geregistreerd: 02-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:35

Leuk. *LOL*

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-04 22:42

Nou rijden zal ik het nog maar niet noemen, denk dat het vooral zitten em goed vasthouden wordt Haha! Tong uitsteken

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:04

ja ik wil ook foto's! Geweldig Haha! vindt bas echt een coole shet!
Nu hopen dat het een beetje mooi weer is zaterdag.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

Biepje

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 00:07

Hij wordt nog een echt paardje (ja weetikwel dat hij een shet is, maar kom).
Hopelijk blijft hij zo vooruit gaan!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-04 00:22

Foto's komen wel... als alles veilig gaat Knipoog Misschien dat iemand anders foto's wil maken, maar anders komen die wel als het eerste bas-bok-tinet-val-gevaar geweken is Haha!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:01

Hahahahaaha ik hoop voor jullie dat het goed gaat Knipoog Dat zal wel lekker crossen worden in het begin Haha!

yoyoyo
Berichten: 28
Geregistreerd: 24-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:55

leuk

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 00:02

Haha Haha! Ik ben benieuwd!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, ardanwan, Bielsje, Lanoca, petraaken en 131 bezoekers