penny meisjes weggepest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:50

Idd fijn dat ze weg gaan. Ik ken ook wat meiden die alleen willen rijden. Maar als ze een keer het vuile werk op moeten knappen.. Hooo Maar :S

B+2 (21.06.'09)

Clubkampioenschappen LRV Thull; derde met 199 & 200 pnt (21.03.'10)


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:17

Iemand weg pesten om wat voor reden dan ook vind ik niet kunnen.

Je had beter tegen die persoon kunnen zeggen wat je stoorde. En ze misschien een beetje kunnen helpen.

Maar ja dat is dus een volwassen benadering en waarschijnlijk ben je dat zelf nog niet.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 18:23

ik wordt gek van ze ook op msn. En nu willen ze ineens blijven jammer genoeg Verward

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:23

Heike schreef:
Iemand weg pesten om wat voor reden dan ook vind ik niet kunnen.

Je had beter tegen die persoon kunnen zeggen wat je stoorde. En ze misschien een beetje kunnen helpen.

Maar ja dat is dus een volwassen benadering en waarschijnlijk ben je dat zelf nog niet.



Hier ben ik het dus helemaal mee eens, vooral de laatste zin!

Ik snap niet dat mensen zich zo kunnen opfokken over de zogenaamde "pennymeisjes". We zijn allemaal jong geweest en ik weet zeker dat jullie vroeger ook graag paardjes wilden verzorgen. Daarbij komt nog eens dat je 2 "soorten" 13 jarigen hebt, of ze weten totaal niets van aanpakken en zijn alleen manege paarden gewend of ze kunnen wel aanpakken..... In het eerste geval is het gewoon een kwestie van leren en als ze dan echt paardengek zijn dan komt dat vanzelf

Als je een grote meid was geweest Miekelover dan had je ze gewoon i.p.v. te pesten er eens over na kunnen denken of je ze niet eerder wat had kunnen leren........... vind het erg triest dat een meisje van 17 jaar zo praat over 13jarigen

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 18:41

kan er niks aan doen ik erger me er gewoon aan. op stal negeren we elkaar zeggen niks. Ik wil gewoon gezelligheid op stal. en als ik me eigen in het zweet werk en hun spelen een beetje op de hooizolder dan denk ik van ja doei

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 00:00

En daar zit de fout. Je moet niet denken. Je moet je gewoon uitspreken. Niet op een kattige manier maar gewoon heel netjes en beleeft. Wat zij ermee doen is hun pakkie an natuurlijk. Je kunt niet verwachten dat ze na een enkele uitspraak van jou zullen veranderen.

Vraag ze eens om iets te doen. En help zelf dan ook mee.

In je verdere leven zul je meer mensen tegen komen die je irriteren. Wegpesten is niet de oplossing. Ermee leren omgaan wel!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

colliej

Berichten: 121
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 19:40

ik weet ,want ik ben een van die ''pennymeisjes'', dat mijn vriendin dat mailtje gestuurd heeft. wat ze zegt is helemaal niet waar want we kwamen helemaal niet de strot uit van de eigenaar dus ze zuigt alles uit haar duim. mijn vriendin en ik doen veel meer wenpoetsen paarden,zetten ze buiten, longeren ze en rijden ze en nog veel meer.
ik ben echt niet iemand die een grote mond geeft en die denkt dat ze alles is.. ik ben heel verlegen ben soms het slaafje van iedereen ( soms vaak van miekelover) en ik durf nooit nee te zeggen. ik doe er alles aan om bij paarden te blijven en ook al is het een paar maanden geleden ik moet er toch op in gaan. ik leef al meer dan de helft van me leven bij paarden, ik kan niets leukers bedenken. als zij mij wou weg pesten, nou best maar ik was toch gebleven ookal gingen al die andere weg.
miekelover heeft met iedereen op de stal wel eens ruzie gehad maar ze zijn er nog wel allemaal op 1 na. ze heeft die weggepest omdat die mieke poetste, ik snap niet wat er mis mee is want des te minder hoeft zij te doen als ze gaat rijden.
maja ik durf het niet te zeggen ( omdat ik zo verlegen ben ) maar ik moest het toch even kwijt en nu weet ze wat ik er nog steeds over denk, en ik durf het bijna iet te schrijven maar sinds die ruzie vertrouw ik haar niet meer en zo ook nooit haar meer vertrouwen

xxx

latifah & delani

je kan iets niet missen als je het nooit hebt gehad

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:02

uhm.. moeten hun dan jou paardje maar gaan verzorgen en zijn/haar stal uitmeste Scheve mond

Nu snap ik het niet meer..
leg dit nu maar eens uit miekelover >;)

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-04 22:58

Dit is al een heel oud topic hoor. Wat erin staat is van vroeger. Nicole je bent een stik aardige meid. En het is niks persoonlijk. Ik wil graag een slotje voordat er weer rare reacties opkomen D us graag een slotje

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 01:31

Het is uitgesproken dus een slotje.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, BlueStocking, Cardy, gerlindie, ikkedus, Ilayla, jokari, laura22, Pellelilly, Sintara, Sky_As, tijger en 103 bezoekers