ben toch heel trots!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

ben toch heel trots!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 09:16

De manege waar mijn zoon rijdt is aangesloten bij de FNRS dus alles gaat nu behoorlijk officieel. Nu werden wij vanavond gebeld met de vraag of onze zoon mee wilde doen aan de FNRS zitcompetitie in Emmeloord en als hij dat dan goed heeft doorlopen zijn de halve finale en de finale in Deurne. Hartstikke top natuurlijk want hij is van zijn categorie (jonger dan 16 in de klasse F1 t/m F4) derde bij ons op de manege en mijn zoon is 11. Waar ik dan helemaal super trots op ben is het feit dat 98% van de leden allemaal meisjes zijn en hij als enige jongetje zo hoog scoort en da's dan wel ONZE ZOON Haha! Haha! Haha! Haha!
Maar heb even een vraag......moet hij dan ook in speciale wedstrijdkleding en zo ja waar bestaat dat dan uit?

Maar ben ook ontzettend trots op mijn dochter van 7 want die begint het toch ook al super onder de knie te krijgen ofschoon ze nog helemaal niet op les zit. Zo heeft ze gisteren gereden op een paard, de teugels losgelaten, armen opzij en puur met haar beetjes het paard in draf gekregen en is gaan lichtrijden. Ging echt super. Voordat jullie denken....duh Verward ....7 jaar, geen les, paard????.....dit is een heel betrouwbaar dier want anders zou ik het nooit hebben goedgekeurd.
Ben toch heel blij dat ons hele gezin zo met het paardenvirus besmet is en er zo'n lol in heeft want er gaat immers zoveel tijd inzitten.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:19

Je moet in wedstrijdkleding en er worden verschillende groepen gemaakt voor zover ik voor nu weet. Bij ons op de manege gaan ook een aantal ruiter naar de competitie!
Kan het vanavond anders wel even voor je navragen Lachen

Wedstrijdkleding bestaat uit

Jasje
Witte broek
Wedstrijd blouse
Handschoenen
Plastron
Plastron speldje
Haarnetje, maar die heeft jou zoon denk ik niet nodig Haha!
Cap
Laarzen

Maar welke F rijdt jouw zoon, want als hij F1 rijdt, dan hoeft hij denk ik nog niet in wedstrijdkleding.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:25

Gefeliciteerd Djuno met je zoon. Dan zien we elkaar in Emmeloord want mijn dochter heeft zich ook voor de regiofinale geplaatst Knipoog
Zij moest afgelopen zondag eerst op onze eigen manege een voorronde rijden waar ze als tweede geplaatst is en dus door mocht naar Emmeloord.
Ben heel benieuwd hoe het daar allemaal gaat en hoeveel deelnemertjes er zijn. Mijn dochter is trouwens 9 Knipoog en moet dus tegen jouw zoon straks Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 09:39

bedankt Flower voor je antwoord....mijn zoon zit in F3. Maar Flower...wat is in hemelsnaam een plastron?

Goh...leuk Irene, dan zien we elkaar misschien wel. Kunnen wel iets afspreken waar we elkaar aan kunnen herkennen

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:27

Doen we Ik stuur je tegen die tijd wel een PB-tje. Ik weet nu eigenlijk alleen nog maar dat het in Emmeloord is, nog geen tijd of niks verder Knipoog

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:31

djuno schreef:
bedankt Flower voor je antwoord....mijn zoon zit in F3. Maar Flower...wat is in hemelsnaam een plastron?

Goh...leuk Irene, dan zien we elkaar misschien wel. Kunnen wel iets afspreken waar we elkaar aan kunnen herkennen


Plastron is een soort stropdas. O stom van me je hebt natuurlijk een zoontje. Hij moet een stropdas om en de meiden een plastron