IK BEN BOOS!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 17:16

Sunny gaat definitief <b>morgen</b> weg.Niet weg van mij,maar naar een nieuwe stal.Ik zal uitleggen waarom (pfff veel typwerk):
Toen sunny er stond,net drie weken,heeft ze met haar been in het prikkeldraad gestaan,oke,wond weer goed genezen,prikkeldraad weggehaalt uit weiland.Het was er ranzig en smerig,maargoed,sun had een lekker plekje.Naarmate de tijd werdt het erger,de stallen werden nooit uitgemest,ik werdt door de weideeigenaresse uitgescholden omdat ik met bijzetteugel reed,omdat sun te dik was,en omdat sun dominant is qua voer (je weet toch dat beesten een voerinstinct hebben?) maargoed...
De stallen zijn inmiddels nog niet uitgemest,
al mijn spullen zijn naar de stinkmodder,en mijn spullen werden door een ander gebruikt.Toen ik net 2 weekjes bij haar stond met sun,heb ik mijn omgebouwde play station,plus al mijn spelletjes,
aan hem uitgeleend,voor een maand of 2.We zijn nu 6 maanden verder,en hij houd zijn bek dicht,
dus ik vraag mijn playstation vandaag terug.
Wat krijg ik? Mijn playstation is naar de stinkmodder,er zitten overal etensresten tussen en <b>al,ja echt al</b> mijn spelletjes zijn naar de stinkmodder! Verdrietig Dit is wat de druppel deed overlopen.

Morgen gaat sun weg,naar een nieuwe stal,die we vanavond moeten regelen.EN als het kan,wil ik aan Romy vragen of sunny over ong. 1 maand bij haar kan staan,omdat de "tussenstal" waar sun morgenochtend naartoe gaat,heel duur is,maargoed voor 1 maandje dan.Ergens ben ik opgelucht,dat al die oliebol over is.

Ik heb het er zes maanden volgehouden,en nu gun ik mijn pony het beste wat er is: WEG VAN DAAR!

[edit:BartVB]Stukje met wat gescheld op andere boktgebruiker verwijderd[/edit]
_________________
<font color="deeppink">http://www.rainbowhorses.cjb.net

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-24 17:25 ]</font>


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:24

you go girl!! JE LAAT JE TOCH NIET OP JE KOP ZITTEN!! goed zo hoor snel daar weg al dat gedoe en al je spellen en spullen naar de kl*te

en ik ken geen sjaaksjaak sorry maar inderdaag erg erg flauw van die persoon
'how lo can you go'

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 17:27

ok,thnx tenminste iemand die me geloofd Lachen
Ik walg van die weideeigenaresse en haar zoon, Misselijk en terwijl ik mijn kapotte playstation in mijn handen krijg gedrukt lacht dat rotjoch vriendelijk: "vanavond komt een leuke film op de t.v"

Ach krijg toch lekker de .......,je krijgt een vette schadeclaim~! Van fl 300,-!!!!!!!! Al mijn hoesies van mijn spelletjes,al mijn spelletjes zijn beschadigd en hij heeft het voor mekaar gekregen dat mijn spel van fl 170,- naar de gallemieze is!

Stom he!

Mijn jaren spaarwerk naar de gallemiezu

[edit:BartVB]Let op je taalgebruik, volgende keer is het geen edit meer maar delete. Boos zijn ok maar doe dat liefst ergens anders en als je dat op bokt doet op een beetje een normale manier Boos![/edit]
_________________
<font color="deeppink">http://www.rainbowhorses.cjb.net

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-24 17:52 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-10-24 20:32 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:30

schade vergoeding of hoe dat ook heet vragen
zo iets kan dus niet
hoe oud is die zoon

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 17:31

12 jr

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:36

Ben je boos omdat je weggaat?
Moet toch een opluchting zijn. Was het bij mij ook wel enigzins van de zomer. Ondanks dat ik op dat moment mijn fjord moest verkopen was ik zeer blij dat ik niet meer naar die stal hoefde.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:36

wat en stinkmodderstal! toen je sunny er neer ging zetten, hoe zagen die stallen er dan uit van de andere paarden?
succes met het zoeken naar een nieuwe stal en denk je dat het gaat lukken met je schadevergoeding? ik hoop het voor je.
ik ben in ieder geval blij voor sunny, en natuurlijk ook voor jou, dat ze naar een andere stal gaat!
vertel je even hoe het afloopt?

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 17:38

gaat wel lukken met de schadevergoeding,
en cowgirl: ik ben boos om wat ze mij en sunny hebben aangedaan Boos!

De stallen zagen er in het begin nog wel redelijk uit Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 96 bezoekers

cron