de wereld is klein

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

de wereld is klein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 23:01

Ik was vandaag op de manege van een vriendin en ze zei.. kom we gaan even naar de gele stal.. dus ik liep naar binnen en toen stond ik voor een groot paard wat me heel bekend voor kwam en ik vroeg: hoe heet hij? Okar zegt ze.. ik zeg Scheve mond WAT?!?! Scheve mond Okar..
En er schoot meteen door me hoofd: dit is me vorig verzorgpaard.. het arme lieve dier wat zo verwaarloosd werd.. (wordt..)
ik pakte meteen me telefoon en ging zijn bles vergelijken met de foto die ik gemaakt had en jah hoor.. het klopte echt..
daar stond hij dan in zijn stal vol met poep zonder stro Stoom uit je oren
normaal kwamen ze nooit maar toevallig reed dat meisje mee in de les van me vriendin.. ze zat me de hele tijd aan te kijken en ik keek alleen zo Stoom uit je oren terug.. ze zat maar te zagen en te trekken en te slaan met de zweep ik weet het zeker.. binnekort heb ik ruzie met der !@#$!@#$ Stoom uit je oren

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:53

wat een geluk dat je haar terug hebt gevonden. maar van wie is dat paard dan, van dat meisje of van de manege?

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 23:59

nog steeds van die mensen maar ik heb een instructrice meteen ingelicht over hoe het zit dus ze gaan erop letten.. en ik ook

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 17:36

meteen dat meisje afmaken.. haha..

Marl1tje

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:07

Tja daar doe je dus helaas niet zoveel aan... Het lijkt me alleen verschrikkelijk om het allemaal te moeten aanzien! Helaas is het moeilijk om stappen te ondernemen zolang het niet jouw paard of stal is waar hij staat! Bah, sterkte ermee!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:12

vervelend om te zien zeg dat hij het niet zo getroffen heeft. Hoop dat er verandering komt nu er op gelet word.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:24

Het gaat dus om de manege waar ik rij. Gelukkig weet ik hoe de eigenaren zijn (de instructrice waar gucci_girl het over had is er 1 van ) en ik weet gewoon dat als het te ver gaat bij Okar dat ze wel inspringen. Het is echt wel zielig, want we hadden oefenen voor de opening van de manege en de eigenaar van Okar deedt mee met de 8-tal pension, de dag ervoor was de generale repetitie en hun kwamen niet omdat ze een amateur voetbaltoernooi belangrijker vond dan de opening! Sorry hoor, maar daar waren veel mensen echt kwaat om geworden!