waterpret met pharaon vandaag :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

waterpret met pharaon vandaag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 22:13

vandaag hadden pharaon en ik waterpret! nu moet je eigenlijk wel weten dat pharaon voor we met water gingen spelen er nog niets van moest weten!
het was zoooo warm vandaag dat ik het eigenlijk niet zon vriendelijk gedacht vond om die pony te laten werken! dus dacht ik: laat ik hem al spelent leren dat water niet gevaarlijk is Haha!

dus een emmer met water gevuld en die een uurtje in de zon gezet! ondertussen pharaon laten grazen en lekker bij hem gaan zitten!
daarna een spons gepakt, die wat nat gemaakt en zijn lipjes nat gemaakt met de spons! eerst gooide ie zijn hoofd omhoog en ging ie lopen maar daarna werd ie toch wel nieuwsgierig! weer zijn lipjes nat gemaakt en dit keer vond ie het niet meer erg Haha!

we hadden heel de namiddag de tijd dus ging ik telkens een stapje verder! eerst de beentjes nat maken met het sponsje
daarna naar de schouders en zo verder gegaan naar de schoft!

na een paar uur (met pauze er tussen natuurlijk dat ie een beetje kon bekomen!) kon ik zelfs in zijn nekje komen met de spons! als hij pauze kreeg werd de emmer bijgevuld en weer even in de zon gezet Knipoog zo krijgt ie niet zon koude douche Haha!

weer wat gespeelt met de spons

en de emmer water over me gekregen omdat pharaon me duwde Boos! ben ik lekker op hem gaan hangen Extreme duivel

ik was na een tijd zover dat ik zijn beentjes kon afspuiten met de waterslang Haha!

ik ben fier op mijn kleine ruin!!! als het morgen nog zo warm is gaan we het herhalen en kijken of ik nog ietsje verder mag Haha!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:21

Haha goed bezig. Als die daar een beetje aangewent is vind die het denk ik niet eens erg meer als je hem helemaal afspuit. straks vind hij het nog lekker ook ! succes der mee Haha!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 22:22

haha Tong uitsteken
hij heeft verschillende keren wraak genomen Haha! maar ach het is en blijft een lieverd! ik hoop dat hij het ooit lekker vind, zal al blij zijn als ie het toelaat zonder me eerst over de hele weide te trekken *LOL*

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Em_ en 33 bezoekers