lekker wezen shoppen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

lekker wezen shoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 13:43

Vingers aflikken

vanochtend was ik al om 10 uur uit school, en ben even met een vriendin meegereden naar de Van Rijs (paardenwinkel). ik wilde namelijk kijken of ze daar andere broeken hadden dan bij de divoza. en een ochtendje lekker neuzen bij een paardenwinkel is nooit weg Schijnheilig dus ik naar de rijbroeken kijken, hangt daar een eurostar klara, die ik dus van plan was bij de divoza te kopen...maar hier wel mooi 9 euro goedkoper Cool ik passen, hele tijd getwijfeld tussen de kleuren, en uiteindelijk een beige/bruine laten weghangen (had geen geld mee).
snel naar huis gefietst, en mijn vader omgepraat om 's middags even met de auto te gaan (te lui om nog een keer te fietsen Tong uitsteken )

vader meegesleept, broek nog even gepast, tóch maar besloten een donkerblauwe te kopen, want daar komt mijn kont beter in uit zei mn vader Tong uitsteken en nog even lekker rondgesnuffelt, perfect geholpen door een medewerkster OK dan! want ik wilde per se blauwe handschoentjes maat M Clown hadden zen niet, dus maar zwarte meegenomen. ook nog een paar rijsokken en een paar zakjes paardensnoep gekocht, en ik was weer klaar...ik wilde wel de hele dag lekker blijven snuffelen, maar mijn vader niet Haha!

dus ben weer in het bezit van wat nieuwe spullen: heerlijk gevoel


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:52

Tong uitsteken dus jij kunt er weer tegenaan leuk man!!nou nog een foto on te laten zien hoe het allemaal bij elkaar staat!!hihiik vind divoza toch duur hoor met de meeste dingen.nou ja als je het nodig heb........veel plezier met je nieuwe spullen Clown

Bart..we zullen je missen r.i.p

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 13:57

vind divoza ook duur, ga daarom naar van rijs Tong uitsteken

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:28

Fijn dat je shop dagje geslaagd was. Veel plezier met je nieuwe spulletjes Haha!

Let love shine so bright


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dolor, Miiej, pluisje88, TamaraFloor, Telpeva, tienus63, Umeo en 107 bezoekers