Eerste les gehad van een nieuwe instructrice. Wauw!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Eerste les gehad van een nieuwe instructrice. Wauw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 23:36

Ja, ik weet het, het is al laat en ja, het is weer een hele lap tekst, maar ik wilde toch even wat kwijt over mijn eerste les bij mijn nieuwe instructrice. Want ik ben hartstikke enthousiast! Jammer genoeg kon ik niet meer bij mijn oude instructrice lessen, maar via een collega ben ik aan deze instructrice gekomen. Ze geeft voornamelijk westernles, maar kan ook dressuurles geven. Daarbij geeft ze Parellilessen. Ze heeft zelf vroeger een draver gehad, wat ik wel een prettig idee vind (Nike is ook een draver).