Wat zou jij doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:16

Op mijn paardje hebben al verschillende mensen een goed bod gedaan, en voor dat geld had ik haar persoonlijk zelf allang weg gedaan, maar mijn vader wil er nog even mee wachten, ik probeer haar nu eerst wat verder te rijden, en dan kunnen we haar als nog verkopen, maar wat zeker is dat ze een goed tehuis krijgt, en dat is het állerbelangrijkste! We willen natuurlijk haar ook wel weer met winst verkopen..Misschien komt er over een jaar of 1/2 weer een jonkie bij, en die zou dan echt voor de handel worden, en dan kun je zo een beetje door blijven gaan...


Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:33

Ik heb geen paard, ik wil er wel graag een en ik zou echt niet snappen hoe iemand zijn paardje zomaar kan verkopen als iemand er een bod op doet. Natuurlijk je eigen keuze... Maar ik zou al blij zijn als ik een paardje mocht hebben, dan hoeft het paardje van mij desnoods niet perfect te zijn Pling

Morgen.
...

Glorie.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:58

Dan moet er wel een Heeeeeel goed bod komen en een goede reden waarom ze dat er voor over hebben.
Onder de € 10.000,00 gaan ze beide niet weg... en dat geeft niemand voor mijn huis, tuin en keuken knollies Haha!

Dus ze gaan gewoon niet weg.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:50

Ik heb al meerdere keren tijdens het buitenrijden gehoord "is hij te koop?"

Die mensen heb ik allemaal nee verkocht maar ze hebben dan ook geen bod gedaan, voor een erg goed bod zou ik er wel over nadenken. Maarje dan is het nog de vraag of de rest van de familie het er mee eens zou zijn Knipoog

Bob Marshall boomloos westernzadel te koop. PB voor meer info.

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:54

Tjah ik heb het ook gehad. En elke keer als ik buitenreed en kwam hem tegen vroeg die al en weet je het al ik heb altijd nee gezegd en nu heb ik haar 4 jaar en heb er nog geen spijt van.
Toen op de keuring was ze ster geworden wou de vorige eigenaar haar terug kopen echtttttttt niet Lachen hoebedoel je ben hebberig hihihih

Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 01:14

idd ligt aan de situatie en wat je doel is met je paard.
Ikzelf zou er niet snel meer voor gaan ik weet wat ik heb en niet wat ik krijg .
Aan de andere kant er zijn legio leuke paarden en ik blijf erbij het huis van het paard is over het algemeen waar zijn eten staat.
Dus uiteindelijk draait het om jou hoe emotioneel ben je met je paard??

Ik heb zelf ook niet echt het ideale paard wat ik had gewenst rij graag buiten kan niet alleen rent miep terug wilde een koel paard in de kop is soms al bang voor haar eigen schaduw en toch geloof ik gezien haar verleden dat ik haar niet snel weg zou doen dus bij mij is het de emotionele kant die het tegen zou houden !!!

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:20

Nee andor gaat never te nimmer te nooit weg!!

Het gaat nou juist net zo lekker!!

Veel spullen te koop!! Zie markt.
Lieve mensen doe ajb een bod want ik wil er echt vanaf. Dekjes mogen voor een prikkie weg.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:08

Heel simpel, nee.

Een dier komt bij ons voor het leven, of het nu een goudvis of een paard is, die gaan niet meer weg.
Mijn meisje dus ook niet, er zijn ook andere manieren om geld te verdienen.

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:54

Ik zou het ook nie doen....

Heb geen paard gekocht om hem daarna te verkopen maar heb een paard gekocht om hem liefde te geven
(Als ik een paard had dan zou ik dat zeggen Tong uitsteken)

Lots of love Nadicia

samirah

Berichten: 1144
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 02:30

Met Mira is het duidelijk die blijft gewoon. Op dit paard zal ik waarschijnlijk geen superbod krijgen is ze gewoonweg niet waard. Al blijft het wat de gek er voor geeft. Elk ander paard mag voor het juiste thuis en de de juiste prijs weg. En bij een erg leuk bod wil ik er ook wel een strikje omheen doen Haha!

springen is passie, dressuur is een kunst

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:21

Als ik een goed bod krijg, zijn ze meteen weg, dat geldt voor allemaal.
Ik heb ooit eens 1x een bod afgeslagen waar ik later spijt van heb gehad, en dat laat ik nooit weer gebeuren. Als het geld me goed aanstaat, mogen ze hem/haar meteen meenemen Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:58

Nee [**] gaat niet weg. Ook niet als er een belachelijk hoog bod gedaan word. (wat me onwaarschijnlijk lijkt bij mijn pony Haha! ) Hij is gewoon veels te speciaal voor mij. Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:21

Verkopen? Nee...
Uitlenen aan iemand waarmee het heel goed klikt en die goed voor hem zal zorgen en hem niet overvragen? Ja... Maar hij blijft van mij! Moet in de buurt blijven En ik wil hem ook vrij kunnen bezoeken!

Waarom? Andrew heeft al allerlei mankementen. hij is recreatief als je rustig en verantwoord met hem omgaat en niet overvraagd nog prima te gebruiken, maar verkopen doe ik niet want dan beland hij vast in de Salami... (hoewel: dat mag niet meer vanwege vroegere medicijnen Schijnheilig )
Ik ken hem al zo lang en dan heb je toch ook wel een sterke band met je paard.
Maar ik zou hem wel uitlenen omdat ik het erg druk heb met werk en paarden en dan zou ik Moenira (of een ander paard) kunnen leasen...
Nu wordt het te duur i.v.m. de les- en wedstrijdkosten en de onderhoudskosten van Andrew erbij.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:27

Absoluut niet verkopen
Waarom? Omdat ze hetgeen is waar ik het meeste om geef

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:29

Tsja, moeilijk. Maar als ik een superbod op Tica krijg, en wetende dat het een superadres is, dan zou ik het wel doen. Het bedrag waar ik aan denk is zo onwaarschijnlijk dat Tica haar hele leven lang bij mij mag slijten Knipoog:+:

Galactica Wadim X Gemini

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:41

Ik heb er haast geen inspraak op..
Ze is officieel van mijn ouders.

Mijn vader zegt altijd; 'als ze 3 is gaan we te keuren, kijken wat ze waard is, en als er dan iemand een aardige prijs voor haar over heeft staat ze op de trailer'.
Nu is ze 3 en gaat ze wsl ook naar de keuring Scheve mond

Voor mezelf zou het ook hoog bod moeten zijn om haar te laten gaan. Zo'n bod wat ik dus wsl nooit voor haar zal krijgen..

Je maatje verkoop je niet zomaar.. Voor ik achter de verkoop van Leo sta zal er heel wat moeten gebeuren.

Maar ik stond ook niet vierkant achter de verkoop van Spike.. hij is voor 150 en een goed tehuis de deur uitgegaan na 9 jaar..

Ik weet niet wat ik zal doen, mijn ouders, iig mijn vader zouden het een klare zaak vinden. Mij zal het de eerste tijd wel slopen ben ik bang..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, anne7, Arjette15, GrapeshotBot, pillow, Rubio, Vagabondo en 133 bezoekers