Wat heeft je pony mooie rode sokjes aan... :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Wat heeft je pony mooie rode sokjes aan... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 18:04

Dat heb ik vandaag heel veel gehoord.
Het was lekker weer dus ben ik een heel stuk met Bas gaan wandelen.
Voor de leuk had ik hem z'n rode bandages omgedaan.
Er waren meer mensen die het lekker weer vonden en ik kwam dan ook heel veel fietsers tegen. Hoevaak ik wel niet heb gehoord dat mn pony mooie rode sokjes aan had Haha!

Oude dame: "Wat een mooie rode sokjes, prachtig hoor"

Vader tegen kind "Kijk eens, dat paardje heeft rode sokjes, net als het paardje van sinterklaas" (Nu alweer over sinterklaas praten ?! Verward )

Man op fiets: "Wat een mooie rode sokjes, dat is voor als ze gaan springen he ? " ( + nog een heel verhaal over wat ik met de pony deed en hoe oud ie was etc etc )

Visser: "Je kan die rode sokjes wel uit doen hoor, het is veel te warm"
Vrouw van de visser: " Wat staat dat lief, die rode sokjes"

Enzovoort enzovoort... echt iedereen die ik tegen kwam zei iets over Bas zn rode sokjes...

Misschien moet ik pas rond kerst weer z'n rode bandages omdoen ? Schijnheilig Haha!

Verder ging het heel goed, Bas was lekker wakker en vond alles mooi om te zien. Alleen die ene dame met haar rode petje op een stoel langs het water was wel erg spannend Stel je voor dat ze je aanvalt dus dan moet je al Bas maar even een sprint naar voren doen.
Een kind die oorlogje met jou als pony denkt te spelen en gevaarlijke kamikazie bewegingen met een stok richting jou maakt is daarentegen doodnormaal Haha!
We hebben een fijne wandeling langs het kanaal gemaakt, fietsers en vissers gezien, motors getrotseerd, honden gepest en verliefd geworden op een groep jonge friezen.

Fijn dagje weer, maar die rode sokjes blijven me achtervolgen...


boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:57

Haha leuk toch al die reacties.Ik ging ook een x een buiten rit maken en had me gele bandages omgedaan zegt een mevrouw ik wist niet dat een pony refelctors om moest, lag toen helemaal dubel

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:52

Ik moet er altijd zo om lache om al die opmerkingen van mensen.. zo had ik het volgende met mijn (schimmel)pony: Ik liep ook buiten met hem en kwam een oud echtpaartje tegen.. Zegt die man tegen zijn vrouw: "Kijk lief, dat paardje is ook al erg oud,net als wij want hij is ook grijs." Ik moest er om lachen maar vond de mannier waarop hij het tegen zijn vrouw zei toch wel erg lief.. Lovers

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:54

@this_is_me. het is toch wel erg andersom Tong uitsteken

leuke reacties Tong uitsteken.. beetje rare paardje heb je, vrouw die alleen maar zit is beetje eng, jongen die raar doet is normaal Verward Lachen

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 19:57

Wat ik me dan afvraag is of ze het zelfde hadden gezegd als ik met een paard van 1.65 langs was gereden met rode bandages.
Volgens mij komen er meer reacties los als je zo'n kleintje naast je hebt, dan dat je op een grote 'knol' zit.
Tenminste dat gevoel krijg ik, want alle monden gaan open nu ik met die uk naast me loop Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:58

Nou uitproberen dan Haha! vertel wel hoe t is gegaan Tong uitsteken

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 20:01

Hmz, gaat moeilijk, paard van 1.65 is net half jaar geleden verkocht Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annemiek73, MairiMacBran, Marije112, Sintara en 15 bezoekers