Laatste dagje verzorgen bij Mystery

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Laatste dagje verzorgen bij Mystery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 22:27

Vandaag was het alweer mijn laatste keer verzorgen bij Mystery. Van begin januari tot vandaag heb ik meneertje verzorgt, maar wegens het niet klikken en er me niet lekker bij voelen, heb ik besloten er mee te stoppen.

(hier de fotos: [ITP] Laatste dagje bij Mystery )

Ging er vrij laat heen vanmiddag, lag er een heel lief kadootje van Samantha in de kast Lovers Een hee leuk foto album, die komt bij mij altijd heel goed van pas, ben er erg blij mee Lachen Voor haar had ik ook wat achter gelaten. Ben toch erg blij dat ik Myst heb mogen verzorgen, ondanks dat het niet klikte tussen ons.
Smiddags eerst even de klusjes als uitmesten gedaan en meneer lekker gaan poetsen. Tijd om beweging te geven had ik toen niet echt vanwege vroeg gaan eten. En om nou te gaan haasten op zo'n laatste dagje
Dus savonds weer richting Myst, die stond volgens mij raar te kijken (weer dat mens Rolleyes Haha! )
Weer even uitgebreid gepoetst en een poging tot hengsten vlecht (heel goed gelukt, uhum...), staart uit geplozen. NOrmaal gesproken staat hij onwijs te draaien en te doen, maar nu stond hij echt heerlijk rustig stil. Half te slapen en in rust. Echt heerlijk, er was namelijk geen kip meer op stal, was lekker alleen bezig met poetsen en frummelen. TOen richting bak.

Samantha kwam ook nog even en hebben we hem samen even lekker laten werken ~~}> Volgens mij vond hij het maar heel flauw dat we met z'n tweeen tegen een gingen Haha!

Natuurlijk ook wat fototjes geschoten die zal ik zo even bij horse pics zetten. Niet de laatste fototjes waarschijnlijk, want er staat nog een fotoshoot op het programma Lachen Het is aan Samantha om een mooi plekje(s) ergens te vinden, en dan nog even proberen wat mooie fotos van Myst te maken. Leuk als herinnering, voor zowel Samantha als mij Lachen

Raar eigenlijk dat ik nu verzorgpaard loos ben. Ben niet van plan een nieuwe te zoeken. Dat laat ik even wachten...

Voor de gene die het zich afvragen: Nee, ik ga Wietje niet doen, en Spikkel ook niet. Ze kunnen heel lief zijn, en zo nu en dan kroelen is leuk. Maar ik ben niet zo goed met veulens (en ja dat was Tannie wel, maar die gedroeg zich als een oude oma Knipoog). En zijn ook niet mijn type paard. En daarnaast zie ik een eigen verzorgpaardje niet echt zitten op het moment...
Gewoon zo nu en dan met Marissie mee en wat helpen en toekijken met Otto Lachen

Ingrid.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 10:03

Dapper om zo'n beslissing te nemen. Lijkt me best moeilijk om voor jezelf en de eigenaar te erkennen dat het niet klikt met de pony of het paard en dan te stoppen... Je kan ook veel te lang blijven proberen...
Ik hoop voor je dat je toch nog een leuk verzorgpaardje kan vinden voor jezelf, waarmee het wel klikt!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30621
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:03

Je bent ook altijd welkom om een keertje naar Boskoop te komen, om mijn pony'tjes te ontmoeten. Echt een verzorgster zoek ik niet, maar een gezellig daagje is nooit weg.

Ik vind het een dappere beslissing. Mystery lijkt me een ontzettend leuke pony, maar dat is wel net waar je van houd.

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 16:31

Dyonne schreef:
Je bent ook altijd welkom om een keertje naar Boskoop te komen, om mijn pony'tjes te ontmoeten. Echt een verzorgster zoek ik niet, maar een gezellig daagje is nooit weg.

Ik vind het een dappere beslissing. Mystery lijkt me een ontzettend leuke pony, maar dat is wel net waar je van houd.


Dank je Lachen Dat zal ik zeker onthouden OK dan!

Mystery is idd wel een leuk paardje, maar niet mijn typ. Geef mij maar een super rustige knol Tong uitsteken