Wat voor soort singel?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-01 20:56

Tong uitsteken Ik heb nu een Leren singel met dikke voering , en elastiek aan de gespjes, maar ik wil graag een andere singel, nu zat ik te denken aan neopreen, maar dat schijnt nog meer te schuren als ie wat ouder is, heeft iemand eravring met neopreen, of een andere singel...bedankt alvast

*LOL* Liefs Ymke *LOL*

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 21:01

Ik heb sinds een jaar een neopreen singel (eh, kavalkade geloof ik). Bevalt prima, kan gewoon in de wasmachine. Neopreen hard/schuren? Waarom gebruiken ze het dan voor duik/surf/etc pakken? Mijn vader dook/duikt nogal fervent en hij heeft al jaren een neopreenpak, dat zit op zich ook heel strak, en dat blijft ook soepel... Het zou natuurlijk best kunnen, maar ik heb 'r nog nooit van gehoord...

Laudine

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 21:03

ik heb ook een neopreen singel omdat Julius zo gevoelig was. ik heb hem voor beide zadels (wat een verwennerij he?)

ik ben er heel tevreden mee. Lekker zacht en ziet er bovendien mooi uit

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 21:45

Ik rij Berber ook met een neopreen singel. Al een aardige tijd en hij wordt niet hard. Je kunt hem heel makkelijk schoon houden en hij is superzacht voor berber haar gevoelige buikje!
Jammergenoeg hebben ze deze singels nog niet voor het schofstuk van het tuig.....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 01:07

ik heb een dood normale koortsingel. Nooit ergens last mee, alleen wel voor het opstijgen de benen even naar voren halen zodat de vacht of het vel niet tussen de koorden zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 09:11

Hoi Ymke, ik rijd met een (inmiddels oude) neopreensingel, en dat bevalt me hartstikke goed. Schuurt absoluut niet, goed schoon te maken etc. Ook als je bv naar het strand geweest bent, dan spoel je hem gewoon even goed af en de volgende dag kun je er gewoon weer mee rijden. Voor mij absoluut geen andere meer! Katoen wordt smerig en laat zich minder goed schoonmaken, leer vind ik te hard, en koordsingels daar wil ik niet eens aan denken zo'n troep vind ik dat. Je zou trouwens ook nog een gelsingel kunnen proberen, maar daar heb ik geen ervaring mee; ik geloof wel dat die stervensduur zijn terwijl neopreen goed betaalbaar is. Groetjes, Sonja.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 13:53

zijn dat die hele zachte singels waar ze bij de verkoop meteen roepen dat het bijna onmogelijk is om daar drukkingen van te krijgen?
Die heb ik van Kieffer Lachen ideaal iemand anders op stal heeft ook een aparte singel is harder met puntjes erin geen idee wat het is
groetjes

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-01 17:34

hallo, bedankt allemaal voor jullie reactie, ik heb vandaag een Neoprene singel van kieffer gekocht, met afgeronde randjes etc, en er meteen mee gereden. Lachen

Bedankt voor het advies allemaal

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chicken01, IndianSu, Marsie2 en 74 bezoekers