Heike --- date???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-01 18:37

Hey Ik las ergens dat je naar Ermelo komt wat waar wanneer?
ene zullen we dan daten??
Ik woon namelijk op nog geen 15 min van het federatie centrum af ( wel binnendoor gaan en Lot staat daar ook in de buurt)
Misschien kunnen we daar afspreken kan ik ook een een welsh IRL zien Lachen
en jij lot zien?
groetjes
Kim

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 19:04

hey dat is een tof plan. Ik heb nog geen idee hoe laat we gaan. (ik ga met Bart) en als het goed is kmen nog een paar mensen van de welsh Mailingslist naar Ermelo. Ik wil natuurlijk de hensgetn graag zien. Vooral een paar. Dus kunnen we daarna naar Lot gaan kijken. hopenlijk vindt Bart dit niet zo erg.

We kunnen je denk ik wel oppikken ergens...
we gaan al vroeg. Nou ja het is natuurlijk wel een heel end rijden. Dus voor jou niet zo vroeg.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 20:42

Huh?? kim geen kwartier??? ik ook.. dat is dichtbij..

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-01 22:39

Heja trailers in Garderen daar rijd ik met 30 min heen.
Bij de rotonde moet ik links af en dan nog helemaal naar garderen ga ik rechtdoor is na zoveel honderd meter het centrum aan je rechterkant.
moet zaterdag weer naar heja btw

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 01:39

Jammer dat ik dan niet kan. Ben nog nooit bij een keuring geweest maar ja, 10 februari zit ik dus far away from here. Hè, kan ik jou weer niet zien en deze keer Bart ook niet. Ik had wel even met eigen ogen willen zien of hij 'live' ook een 9.8 waard is... Lachen

Over cobs gesproken, ik vond van de week in een oude agenda (1995 ofzo) een geel plakbriefje met daarop het adres van een cob-fokkerij in Cothen, Seven Mornings heet het geloof ik. Geen idee waarom ik dat adres toen had opgeschreven. Blijkbaar liep ik jaren geleden rond met de gedachte om ooit een cob te kopen...

Vind ze nog steeds superbeestjes hoor, niet alleen de cobs maar alle Welshjes!