Toffe en minder toffe dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Toffe en minder toffe dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 21:31

Vandaag ging ik dus kijken voor een baantje op een stalletje hier in de buurt. En ik mag er beginnen! Het gaat niet super veel verdienen, maar dat was ook helemaal niet mijn bedoeling! Ik heb nu dus mijn hobby als baantje, wat wil je nog meer? *LOL*
Eigenlijk moet ik de paarden zo een beetje verzorgen en ook wat op de kinderen letten en hen wat helpen, ze zijn zelfstandig genoeg, maar de moeder vond het fijn dat er toch wel eens iemand in de buurt was.
Dit was dus echt super!

Ben vanavond ook even op Olga gaan rijden (tweede keer nadat ik er af viel) en moet zeggen, het ging voor geen meter. Verdrietig Ik was hartsikke, maar dan ook hartsikke bang Scheve mond elke keer dat Olga haar oortjes naar voren deed en een pasje versnelde, begon ik te panikeren. Ik kon er niet aan doen, ik was echt vreselijk bang. Ik reed dan al zonder zadel, dan voel ik me geruster, maar nee, zelfs niet toen er al 2 mensen in de bak stonden en ik gewoon volte'kes rond hen reed. Weet echt neit wat te doen, ik wil wel doorbijten, maar als ik elke keer dat ik een paar passen doe zo 'n schrik krijg...
Ik vind het echt raar, zondag heb ik ook even gereden en toen was het zo over, maar vandaag... Scheve mond Scheve mond


Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:40

Wat fijn dat je bent aangenomen Lachen
Maarre gewoon doorbijten uiteindelijk kom je er..en anders zou ik hulp erbij zoeken als ik jouw was

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 22:26

Ja normaal heb ik les, maar vraag me af of iemand dit ook wel eens heeft gehad.
Zondag ging het zo goed en vandaag...

SB Horsemanship

    Papa, † 2 januari 2008 - Ik mis je nog steeds, elke dag, nog steeds...


Toffeetje
Berichten: 93
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: DenHaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:28

Je moet weer het vertrouwen in je paard krijgen. Ik zit/zat niet stevig in galop en met doorzitten, en dat terwijl we veel buitenritten reden, ik was ook als de dood. Ben er nog nie echt overheen hoor, maar het ging op de nieuwe manege zo goed dat mijn vertrouwen weer beetje bij beetje terug komt, ik snapte niet dat ik zo lekker zat het ging hartstikke goed( Verward ).
Probeer iets te zoeken waardoor jouw vertrouwen weer terug komt... Er zal heus wel iets zijn waardoor je straks gewoon weer fijn kan rijden...

Mmm, tja.....

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:09

Wat leuk dat je daar mag werken, klinkt in ieder geval goed...
En over je angst, ik weet wat je bedoelt, maar ooit komt het wel weer... Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 22:13

ja ik weet het allemaal wel, maar nu zit ik dus ook met het probleem van het baantje...
Moet ik mijn tijd verdelen, maar met school is dat zo moeilijk, binnekort is het vakantie maar daarna?
ik wil Olga niet opgeven, maar langs de andere kant was ik al zooo lang op zoek naar een beetje bijverdienen en wat wil je nu nog meer dan dat je dat tussen de paarden kan doen?
ik weet het even niet meer...

PS: heb vandaag wel voor de eerste keer op een pony van mijn vriendin gereden, heb gewoon alleen gestapt en gedraafd (zei liep er wel een beetje naast met draven) dus heb wel een prestatie geleverd tov gisteren Lachen aangezien dit een nieuwe pony was waar ik enkel nog maar even op gezeten heb.
Toch een beetje fijn nieuws..

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:49

Gefeliciteerd met je baantje!

Wat Olga betreft, ga niet gespannen zitten, dan maak je het voor jezelf denk ik alleen nog maar erger. Je overwint je angst wel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Articuno, chanelle14, Claudia1993_, Em_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, Molfre, Robin_Rikkie, SemrushBot, Sintara, Vagabondo, vikawiek, xSimonee en 151 bezoekers