tis weer tijd van scheren...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:19

vandaag het ik Zep geschoren. Helemaal kaal, muv zijn oren. Hij vind het gewoon niet goed dat je daar aankomt, en bij die ouwe heer ga ik niet meer op mijn strepen staan. Wat ie niet doet dat doet ie gewoon niet, basta. Ik heb hem dus totaan de bakstukken geschoren. Normaal doe ik ze wel helemaal, maar Zep krijgt vanwege zijn leeftijd en staat van dienst een voorkeursbehandeling Haha!

Ik heb geen hekel aan scheren, het enige nadeel vind ik dat je nog wekenlang overal haar tegenkomt Boos! en ik heb zo'n machine die naar één kant uitblaast, dus als ik dan aan de rechterkant zijn buik scheer krijg ik al die haren in mijn gezicht Frusty

Maar goed, het scheerseizoen is geopend!


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:22

a
Laatst bijgewerkt door janna op 09-04-22 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:23

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-18 12:53 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:31

Ja, Nescio moet ook een keer, maar die ziet er voor het eerst sinds ik hem heb nog prachtig uit in oktober. Zal wel schelen dat hij nu 100% stalpaard is en al vanaf augustus onder dek staat. Nou, als het dat is om hem goed te houden vind ik het prima! Hij is al lang niet meer zo goed geweest als de afgelopen paar weken Lachen

Meestal scheer ik nog wat voor andere mensen, dusse... Schijnheilig

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:37

hihih, ben ik dus niet de enige die het slagveld geleverd heeft. Ik heb vandaag Sonja geschoren, die is nu ook naakt. Dat was net een teddybeer. Morgen ga ik cora doen. Ik vind het wel een hele klus hoor, dat scheren.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 21:52

morgen wordt queen ook geschoren yvonne (vonneke op bokt) komt dat doen.... ben benieuwd hoe ze eruit komt te zien hehe

Love the life that you live, live the life that you love

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 07:31

Lois moet ook nog geschoren worden. Het lastige is dat ik dat absoluut niet alleen kan. Na 7 streeptjes Sedalin en een helper die een voetje vasthoudt vliegen zijn benen nog langs je oren en dat gaat werkelijk sneller dan het licht Haha!
Verder is hij heel lief en makkelijk met scheren hoor Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Patriesje en 33 bezoekers