raven denkt dat ie hengst is....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 22:05

Ok, vandaag...
fanny (shetje) hengstig.
Dus fanny duikt onder alle draden door om bij Raven te komen.
Raven dacht namelijk dat ie nog hengst was.... Frusty
Nou, ik heb me werkelijk kapot gelachen!!!
Eerst allemaal donderen, en een hoop gegil. Ik stond in de bak, dus dacht al, wat is er nou in vredesnaam aan de hand in de wei?
Ik kijken, staat raven in de wei, met tussen zijn voorbenen (die dus gewoon op de grond stonden) fanny!!!!!
Ik dacht eerst nog van agut... maar zag later dat raven zijn voorbenen gewoon op de grond stonden.
Ook zag ik hoe het kwam.
Fanny ging gewoon met haar kont tegen raven zijn voorbenen staan (raven is 176) en net zo lang achteruit duwen tot ze er tussen stond!!!
Ongeloofelijk!!!!
Komt ineens helemaal van achter in de wei jamaica aan rennen, propt zich tussen fanny (die inmiddels weer naast raven stond) en raven in. Geeft raven een lel, en jaagt fanny naar achter...
pff, hpe bedoel je jalours??? Haha!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:08

haha jaloerse jaimy!! maar oh god wat zal jij een leedvermaak gehad hebben of niet soms
haha Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:54

Arme Raven...wordt ie eerst aangerand door de ene vrouw en vervolgens geslagen door de andere... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, b000tje, carina, ComscoreBot, Elegance_, Mo_Noah, sterregoud, Telpeva, Vagabondo en 159 bezoekers