Laat Verslagje Texelweekend 2004....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Laat Verslagje Texelweekend 2004....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 10:38

Dit jaar ging ik voor t eerst mee naar 't texelweekend...
Jimmy ze Baasje moest starten in de M2..
De wedstrijden begonnen pas zaterdag..maar je kon er al vanaf woensdag heen om er een leuk weekje uit van te maken ..wij gingen vrijdag middag heen.

Vrijdag middag was het dan zover..ik werd om 13.00 met de trailer van school gehaald Pling ...iedereen kijken natuurlijk ..was heel leuk!
En toen op naar de texelse boot, we moesten ruim 20 minuten wachten op dat pokkeding..waar jimmy ook al niet echt rustig van werd. Schijnheilig
Meneertje is een ongeduldje in de trailer.
Nou toen gingen we eindelijk met de boot over naar texel..wat is dat duur zeg met een trailer achter de auto Scheve mond !!!
Het viel me mee dat er maar 3 andere trailers op de boot stonden want vorig jaar schijnt het helemaal vol trailers te hebben gestaan..misschien ging iedereen dit jaar een beetje verdeeld heen... *LOL*
We reden achter een andere trailer aan..want we wisten de weg naar t wedstrijd terein niet Bloos! hahhaha
Er kwam een hele file van de boot zoals gewoonlijk..maar toen probeerde een vrachtwagen tussen ons en de trailer voor ons te komen ..nou dat was niet zo fijn..het paard dat voor ons in de trailer stond lette heel erg op de vrachtwagen...en toen werd er ineens geremd in de file..dat paard ging in de trailer onderuit..ze achterbenen schoven zo naar voren en we zagen al1 nog ze hoofd.. Scheve mond het was echt vreselijk om dat beest te zien martellen om naar boven te komen..en wat doet die vrachtwagenchauffeur...die steekt ze duim op..ik kon em wel killen! Huilen wat een eikel!..dus wij gingen gelijk seinen..en met die andere trailer ook aan de kant staan..het paard was gelukkig weer overeind gekomen..later is er nog een dierenarts bijgeweest..het paard heeft geluk gehad dat ze kaak niet gebroken was zei hij ..en er zat een scheur in ze lip maar die was niet op tijd gehecht dus als ze thuis kwamen moesten ze het opnieuw open laten snijden en laten hechten..arm paard Huilen en dat allemaal door 1 zo'n stomme vrachtwagen chaufeur.. Verdrietig

Toen we op t terein aankwamen konden we jimmy in een stal zetten..er was een hele grote hal voolgebouwd met brincostallen..opzich heel mooi..maar donker en onrustig..waar jimmy dus niet tegen bleek te kunnen bleek later
nadat we jimmy hadden gestald en opgestrooid gingen we eerst ff onze tenten opzetten waar we dat weekend in zouden slapen..
toen ging jimmy's baasje een buitenrit maken..was heel leuk zei ze...aleen wel een beetje verdwaald op dat grote texel Tong uitsteken
toen gingen we ff lekker naar de pizzaria en daarna terug om lekker te gaan slapen dachten we..maar eerst nog ff bij jim kijken...
Toen bleek dat ie helemaal gestresst in ze stal stond rondjes te rennen..maar we konden er verder nix aan doen en het was al 11 uur..we hebben nog een paar keer gekeken ..en alles bij elkaar ..ook door de kou in de tent heb ik maar 2 uur geslapen..sochtends om half 7 stond ik alweer te voeren en uit te mesten omdat ik verder toch niet kon slapen.. jim was gelukkig wat rustiger..de proef ging all1 niet zo goed..en geen winstpunten...majaah volgende x beter Ach gut toen hebben we ff gevraagd of er misschien nog ergens anders een stal was..en gelukkig was er iemand die wel een stal ter beschikking had..
ff de weg gevraagd en toen jim ernaartoe gebracht! het was een supermooie grote stal en hij mocht zelfs het land op die middag OK dan! echt helemaal toppie ( was weer jims 1e x op t land dit jaar )
smiddags hebben we lekker in t zonnetje op t teras met ze alle naar het springen en de kuhr op muziek gekeken! het weer zat supermee en het was heerlijk! de 4tal proef vond ik ook supermooi!!!
nou savonds was de bbq..daar zouden we lang blijven Bloos maar we waren zo moe van de korte nacht dat we er om 10 uur alweer inlagen..ik heb de hele nacht doorgeslapen en was weer een beetje fit toen ik er sochtends om half 8 weer uitging..de tenten waren nog nat..dus die konden we niet inpakken dus toen gingen we maar naar jimmy..ff gepoetst en toen naar het wedstrijd terein..eerst nog ff naar marjan en karin gekeken en toen jimmy opgezadeld..en toen wilden de kalkoenen er niet in Verward gelukkig was onze hoefsmid ..ton de wit ook van de partij..en die heeft ze er ff ingedraaid vandaag hoefde ze maar 1 proef ..maar daar ook geen winstpunt in er was zoeiso erg laag gejureerd ..dat was wel jammer..na de proef nog ff springen gekeken..en om half 2 tenten opruimen en op naar de boot..de terugweg ging gelukkig wel goed..al had ik het idee dat ie zowat door de bodem van de trailer heenstampte... Verward Schijnheilig maargoed..
al met al was het een heel leuk weekend..ondanks al t gestress Pling
volgendjaar ga ik cker weer heen!!! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

[img]http://www.texel-weekend.nl/foto's/Texelweekend%202004%20part%201/images/DSC00058.jpg[/img]
de enige foto van cynt met jimmy OK dan!

[img]http://www.texel-weekend.nl/foto's/Texelweekend%202004%20part%202/images/M4100112.jpg[/img]
en t viertal *LOL*

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:54

Dat viertal ziet er vet cool uit. Beetje laat verslag maar toch leuk om te lezen. Sneu zeg dat paard in die trailer, gelukkig is alles goed afgelopen. Hopenlijk volgend jaar beter punten.
Wel leuk zo'n weekendje texel!!

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 16:56

ja t was cker leuk! misschien kunnen we volgendjaar wel met een groepje gaan..en niet meer in de tent Tong uitsteken