hoezo weinig info bij kopen zadel?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

hoezo weinig info bij kopen zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 22:15

Zucht, mij leek het leuk om een Westernzadeltje voor Cezanne erbij te kopen, gewoon een oud ding die niet teveel kost, omdat er hier kindertjes zijn die dat toch wel erg leuk vonden.

Kreeg ik dit berichtje:

"ïk heb een westernzadel, wat geef je ervoor?"

Dus ik vragen van, ik moet meer info hebben, maat, kleur, merk, staat van verval (voor de zekerheid..ahum) wat zit erbij etc, en natuurlijk een foto.

Krijg ik terug:

"het is een bruin zadel, zonder stijgbeugels,meer weet ik niet hoor, ik heb hem gekregen"

Zucht.. ik weer, HOE ZIET HIJ ERUIT, hoezo geen stijgbeugels, kunnen die er wel op, of zijn de stijgbeugelriemen (we hielden het simpel qua benamingen, meid leek mij niet zo slim) er ook niet? en hoe ziet hij eruit, is hij nog goed, hoe oud is hij?

Krijg ik terug:

"ik heb het zadel al voor je gepoetst hoor! wat geef je ervoor?"

Dus ik maar een bod van 25 euro gedaan.

Krijg ik terug:

"nee, hij is wel 40 euro waard!"
En de dag erna:
"sorrie meid, zadel is al verkocht!"

Tjah, ben benieuwd welke stomkop dat zadel heeft gekocht.. wat moet je nou hiermee? zo verkoop je je zadel toch niet? Had gehoopt dat ze na een paar dagen wat meer info/foto's zou hebben,maar goed.

Dit is en blijft een echt voorbeeld van hoe het niet moet met verkopen via het Internet..

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 13:08

nee, daar kun je idd niet veel mee
Had ze er dan ook geen foto van dan? Ik vraag daar nl. altijd naar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:03

*LOL* vind dit een lollig stukje slaat echt helemaal nergens op Tong uitsteken mischien had ze wel helemaal geen zadel ofzo

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:08

Ja, misschien was het wel een jong pennymeisje, dat maar wat loopt te kletsen... Knipoog

Veel succes met je speurtocht naar een westernzadel!

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:13

haha, lollig
idd niet zo leuk voor jou
veel suc6 er nog mee.

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

Depny

Berichten: 768
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:27

jah.. idd daar kun je niet veel mee!! veel succes ermee!!! OK dan!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:28

vast een domme pennymeid, die geen verstand heeft hoe ze t moet verkopen.. nog succes met je zoektocht!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 22:20

dank jullie Knipoog ja ik kon hier echt helemaal niets mee, ze bleef er vaag over, hoe kan ik dan ooit een bod doen? Heb ook al weleens gehad dat ik iets te koop had, en ik reacties kreeg die helemaal nergens op sloegen. Of meisjes die als je bv 10 dingen te koop hebt op verschillende advertenties, je 10X een bericht stuurt dat ze er een foto van zou willen zien. Dat is ook echt zo'n meisje die puur foto's wil kijken/hebben.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, hesterve, Mark0919, Riviera87, Vagabondo en 39 bezoekers