Weer eens met Nikita naar de DA.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Weer eens met Nikita naar de DA.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 21:28

Na alle problemen rond de medicijnen van Nikita, ging het iets beter... op advies van de DA gestopt met de medicijnen... hij vermoedde dat de dosis te hoog was... en dat ze daarom bleef spugen.... (vrij nieuw medicijn, dus voor hem is het ook nog kijken wat wel en niet kan)...

Wij gestopt met de medicijnen, en idd... Nikita stopte met spugen.... maar helaas stopte ze ook met eten... als je het spugen meetelt als dagen dat ze niet heeft gegeten, dan zit ze ongeveer een week zonder.... Drinken is ze gelukkig al die tijd wel blijven doen...

Sinds gisteravond lag Nikita ook de hele tijd te rillen als ze bij mijn ouders is (daar is ze als ik werk of op stal ben), dus ik heb vandaag de DA maar weer een keer gebeld... vanavond om 19.50 was het zover...

Ik heb een bloedtest laten doen, om te kijken of daar een oorzaak in zat, van het niet willen eten... de leverwaarde is goed, haar nierwaardes waren wat verhoogd... nu kan het komen doordat ze minder eet, of minder drinkt (ze drinkt ongeveer evenveel als eerst)... dus volgende week woensdag hebben we weer een gezellige "date" met de DA.... (zou er iets bestaan als een strippenkaart? Haha!)

Nikita heeft een prikje gehad om de eetlust wat te stimuleren, en we hebben nog speciaal voer mee gekregen... een zakje "astronautenvoer" en 1 blikje A/D... een soort van zachtvoer, maar dan zonder de gebruikelijke klonten... en toen de DA niet keek, deed de assistente gauw nog een blik in onze tas... Haha!

Nu maar hopen dat de nierwaardes volgende week niet gestegen zijn....


Wordt vervolgd.....

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:31

Pfff jeetje wat een onzekerheid weer allemaal...ik duim voor je dat het niks ergs blijkt te zijn Ach gut

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 21:33

ik hoop het ook Ineke... de DA zei iig wel dat ze niet de indruk had dat Nikita er slecht aan toe was... en toen ik vroeg of het nog wel eerlijk is tegenover Nikita om door te gaan, zei ze dat dat zeer zeker wel het geval was.... ze is er gezien de omstandigheden nog puik aan toe... Lachen

Ik heb wel al voor mezelf besloten dat als het echt heel lang gaat duren, dat ik Nikita dan toch niet onnodig lang wil laten lijden....

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:01

Geen positief nieuws...maar ook zeker geen negatief lijkt me !
Ze knapt vast wel beetje op als ze iedergeval weer wat gaat eten.
Ze krijgt iedergeval een dikke beterschapslik van Ter..Lachen

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 00:40

Tomme, Veer, wat klote allemaal!
Ik weet hoeveel zorgen je je maakt, wat ik ook zou doen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 00:45

he vera wat klote!
ik hoop dat nikita snel weer een beetje opknapt!
Geef d'r maar een dikke knuf!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 08:09

hopen dat ze weer een beetje opknap, wat een gedoe zeg sterkte en geef haar maar een kus

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 09:43

dank julile... Lachen

Nikita heeft net een klein beetje van dat A/D-voer gegeten... Haha! Dat is dus wel een goed iets... Lachen

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:07

mooi zo, en hopen dat ze binnekort weer helemaal gezond is! en dat ze het ''normale'' eten ook weer graag eet !!

groetjes jojohorse