Wedstrijd + mijn puntenlijst

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 09:50

Ik weet niet hoe dat heet, puntenlijst, nouja in ieder geval waar mijn cijfers op staan enzo.

Skipper had er ook al over geschreven, maar hier heeel uitgebreid:

Ik had dus gisteren uitwisselingswedstrijd met de manege Mate & Copain in Schiedam. Er waren er 12 van onze manege en 12 van hun manege die meededen.

's Morgens vroeg m'n bed uit, natuurlijk Bokken en de tijd vergeten en me dan heeel erg moeten haasten. Was ik mijn handschoenen kwijt, die heb ik maar van Priscilla geleend.
Om kwart over elf moesten we bij ons in de kantine zijn, en wij gingen pas kwart over elf weg Haha!
Nog even Bolivia en Manon gedag gezegd en toen naar de kantine. Daar werd verteld hoe we moesten rijden enzo, en we kregen een consumptiebon Vingers aflikken Om kwart voor twaalf vertrokken we met zijn allen naar de andere manege. We zijn een paar keer verkeerd gereden, maar uiteindelijk kwamen we er toch aan.
Toen we daar waren gingen we langs de stallen de pony's bekijken, het waren echt supermooie stallen Kwijl En hele leuke paarden.
Er waren al 12 rijpony's uitgekozen, die ieder twee wedstrijden liepen. Een keer met iemand van hun manege erop, en een keer met iemand van ons erop.
Er waren echt verschrikkelijk kleine pony's, dus dat was wel een beetje irri. Want 2 jaar geleden hadden ze allemaal reuze paarden uitgekozen en dus hadden wij nu wat langere kinderen mee Scheve mond\
Maarja, uiteindelijk mocht ik dus op de Haflinger Malle. Echt een schat van een beest! Springt alleen steeds verkeerd aan in galop en dan voel je dat haast niet.

Maargoed, na een tijdje gingen wij dus losrijden, hun hadden eerst losgereden.
Hun mochten met sporen rijden op de slome pony's en wij dus niet, dat was best wel matig. Maar wij hebben dat ook nooit geleerd, en toch liepen de pony's wel.
Malle was heel braaf, zat heel lekker. Maar ik moest alleen wel aan de snelle drafpasjes wennen na anderhalf jaar paarden Knipoog
In galop sprong hij een paar keer verkeerd aan, dus daar moest ik heel goed op letten in de proef.

Daarna gingen de eerste vier van hun rijden. We moesten de B10 proef. Malle moest als derde. Ik heb gekeken hoe het ging bij dat meisje. Een keer zat hij in de verkeerde galop en de middendraf ging niet goed.
Toen ze klaar was ben ik naar Malle toe gegaan en moest ik er alvast op gaan zitten. Wij dus wachten. Na de vier van hun manege kwam er een groepje van vier van onze manege. Ik moest als derde.

Mijn proefje ging wel, vond ik zelf. Hij reed de hoeken nu makkelijk door, met inrijden haast helemaal niet. En hij was allebei de keren goed aangesprongen in galop Party!! Middendraf deed ie een keer wel goed, maar de andere keer niet echt.

Er waren drie groepjes, bij het laatste groepje van ons kwam Ameretto bijna galopperend binnen *LOL* Dat was wel lachen, de jongen die erop zat reed de proef alleen daarna iets te rustig..

Maar goed, toen kwam de (oneerlijke) prijsuitrijking. Van de 24 deelnemers werden er 7 opgenoemd die een beker en rozet wonnen. Daarbij zaten er maar twee van ons.
Maar het klopte echt van geen kant! Want, een meisje van onze manege moest op Cassidy, en ze deed het heel erg goed, net zo goed als het meisje van hun manege wat erop moest. En doordat hij bij het meisje van onze manege terug viel uit galop had ze gelijk 7 punten minder (164 had ze, die ander 171).

Dit was mijn lijstje, klopt niet. Halsstrekken ging hij wel goed naar beneden! Echt wel. Dat weet ik zeker
Niet erg duidelijk, maarja
[img]../upload/124/puntenlijstje_wedstrijd_op_malle.jpg[/img]

Maar goed, van de 12 van onze manege was ik wel 4e geworden Party!! En ik had meer punten als het andere meisje op Malle van hun manege Party!!

BTW Is dit nou een winstpunt (161 punten)? Het is de B10 proef.


_________________
<font color="white" size=2 face="tahoma"><b>Ik geef een wortel aan de schimmel
Want een wortel is gezond!
Geen suikergoed of marsepijn
Want anders heeft 'ie binnenkort geen tand meer in zijn mond! <font color="hotpink">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Spirit op 2001-10-15 10:54 ]</font>


Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 09:59

Goed gedaan hoor! Mooie cijfers!

En 161 is inderdaad een winstpunt
Vanaf 156 heb je 1 winstpunt, vanaf 169 heb je er 2!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:03

Gefeliciteerd met je winstpunt!

Lijkt me wel heel apart trouwens, een wedstrijd rijden op een pony die je helemaal niet kent!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 10:34

Ja is het ook, heel anders..

Dank jullie wel hoor Party!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, jokari, Lalladidoo, laura22, Lucia88, Macs en 48 bezoekers