TOP complimenten gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 09:24

Pava schreef:
Ik zou 'm lekker voorlopig met die lage neusriem rijden. Als ie wat meer bevestigd is in het werk kun je vast weer probleemloos overstappen op de gecombineerde. Misschien heeft ie wat last van haken op de kiezen? Dat zou de reden kunnen zijn waarom ie wat geïrriteerd reageert op die hoge neusriem.


Ik zal daar even naar kijken.
Maar hij gaat wel netje elk jaar naar de tandarts.
Maar dit wil niets zeggen natuurlijk.

Maar ik denk dat ik hem lekker op deze neusriem blijf rijden.
En misschien over een paar jaar weer probeer over te zetten.

Deze neusriem is minder stressvol voor ons allebei

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:30

Ik vind het knap dat je daar aandacht eerlijk gezegt zou ik er nooit op komen Haha! maar echt fijn dat ie zo goed loopt nu! Als paarden toch konden praten zou het stukke makelijker zijn geweest Knipoog

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:53

bij mijn pony was het andersom..ze liep niet zo lkkr op de gecombineerde neusriem dus ik me lage neusriem opgezocht en gaan rijden..wat bleek nou dat dat nog slechter ging..ze ging er gewoon van staken. dus ik me gecombineerde neusriem er weer op en ze liep de sterren van de hemel!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 12:12

Mizz_mol schreef:
Ik vind het knap dat je daar aandacht eerlijk gezegt zou ik er nooit op komen Haha! maar echt fijn dat ie zo goed loopt nu! Als paarden toch konden praten zou het stukke makelijker zijn geweest Knipoog


Nou dat zou zeker makkelijker zijn geweest.
Maar ik hoop niet dat ze op je gaan schelden als je het verkeerd zou doen en overal commentaar opgeven Haha!

Nee, laat het maar zo. Schijnheilig

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 12:13

hetismij schreef:
bij mijn pony was het andersom..ze liep niet zo lkkr op de gecombineerde neusriem dus ik me lage neusriem opgezocht en gaan rijden..wat bleek nou dat dat nog slechter ging..ze ging er gewoon van staken. dus ik me gecombineerde neusriem er weer op en ze liep de sterren van de hemel!


Zo eentje heb ik er ook op stal staan.
Hij loopt elke keer zijn velletje kapot op de gecombineerde/ hoge neusriem.
Dus die mevrouw dacht ik gebruik een keertje een lage kijken of dat helpt en toen ging hij ook onwijs staken *LOL*
Dit paard heeft een velletje van een volbloed en op alle kleine oneffenheden gaat zijn huidje kapot heel vervelend

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:22

janna schreef:
Chetak is gewoon een merk, net als kieffer etc.


Inderdaad het is een merk maar verkoopt kant en klare hoofdstellen waarbij je de sperriem met lusje en al er af kan halen. Je hoeft dus niet een andere neusriem te halen als je zonder wilt rijden, of met zo'n leeg lusje eraan Lachen

Maar dat helpt dus niet zei je al. Lachen

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 15:46

In ieder geval bedankt voor de uitleg wat een Chetak is