Ongeluk tijdens het het rijden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 14:30

Gisteren was mijn nichtje met nog een stel aan het rijden in de bak. Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar het paard begon ineens te bokken en ze knalde er keihard af en ze begon gelijk te krijsen (klinkt een beetje l*llig zo, maar dat deed ze wel) ze kon haar arm niet bewegen ze haar nek deed ook pijn. Mijn vader was weg met de auto, dus we konden niet met haar naar het ziekenhuis, dus hebben we 112 gebeld. De ambulance kwam er met loeiende sirenes aanrijden (ik moest hem opwachten en dat is dan heel raar, je hoort dat ding in de verte al aankomen en je weet dat ie naar je huis moet komen) ze kreeg zo'n kraag om haar nek en ze moest mee naar het ziekenhuis. Ze heeft een zwaargekneusde nek en een klein scheurtje in haar onderarm, wat met rust moet genezen. Ik ben echt vreselijk geschrokken, vandaar dat ik het even hier neer heb gezet.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:32

oei! dan klinkt niet erg fijn! Wens haar maar beterschap!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 14:35

Zal ik doen. Ze was trouwens wel lastig in de ambulance, ze hadden haar bijna een kalmerende spuit gegeven. Toen er aan haar gevraagd werd waarvoor ze allergisch was zei ze : bloembollen *proest*. Gelukkig gaat het nu wel weer wat beter.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:46

he wat naar zeg!! wens je nicht maar beterschap of beter.. print deze pagina uit als ie vol is Knipoog

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 15:02

Jeetje das even schrikken! Hoe gaat het nu met haar? Ligt ze in het ziekenhuis?
Wens haar maar veel sterkte (vond die bloembollen opmerking wel sterk! *LOL* ) en jij ook sterkte met over de schrik heenkomen!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 16:29

Beterschap aan je nichtje. Ik weet hoe het is als je op een ambulance moet wachten. Ik ben er zelf laats ook mee 'afgevoerd' na een paarden ongeluk.
En (klinkt misschien ook l*llig) maar als je nog kan krijsen valt het meestal (redelijk) mee. Ik kon toen helemaal niets meer, zelfs bijna niet eens ademen. En niet voor een minuutje ofzo maar voor een paar dagen(2 dagen IC en 8 dagen ziekenhuis).
Beterschap.
XXX
Ciska

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 17:02

Ze is (gelukkig) alleen even behandeld in het ziekenhuis en ze hebben foto's van die arm gemaakt. Ik heb er net gesproken en ze heeft echt overal pijn, alles is verrekt. Het is gelukkig allemaal heel erg meegevallen, maar op zo'n moment (en nu nog eigenlijk) zit de schrik er goed in. Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zal haar beterschap wensen.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 20:12

Gatver, nog meer bokkers in de lappenmand. Zeg, het is niet de bedoeling dat jullie mij gaan imiteren hoor, dat is een heel slecht plan.
Wenst haar beyterschap, ook van mij.