Met mijn moeder gaan paardrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Met mijn moeder gaan paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 17:40

Gister ging ik samen met mijun moeder paardrijden.
Zij op smiles en ik mijn verzorgpony funny.
Mijn moeder kan wel rijden maar niet goed en is af en toe nog een beetje angstig. Tot nu was smiles alle keren braaf geweest tegen haar (keer of 5 eerder).
Vandaag had hij er geen zin in en ging haar lekker uitproberen. Funny is net zn eigenwijs als smiles dus het was wel een apart ritje. We stapten over een smal paadje met aan de ene kan een hek aan de andere kant een berm en een sloot. we moesten een bruggetje over en Smiles ging voor omdat ik met funny al problemen voorzag. Meestal gaat dit bruggetje met smiles goed maar vandaag niet. Hij draaide zich om en mijn moeder pakte uit paniek de teugels steviger beet waarop smiles achteruit richting de sloot liep. Dus ik roep dat ze haar handen naar voren moet doen, maar meneer eigenwijs dacht dat hij toch zijn achterbenen moest wassen in de sloot. Het scheelde echt heel weinig of dat was ook echt gebeurt. Uiteindelijk heb ik smiles over dat bruggetje gereden (en hij ging meteen hoe zou dat nou komen Schijnheilig ) Twas nog een paar keer gebeurt maar meestal lukte mij de obstakels uiteindelijk met funny te overwinnen. Maar ze versterken elkaar ontzettend in hun eigenwijsheid. Het ging uiteindelijk nog best aardig het rijden, maar mn moeder ziet nu eindelijk in dat smiles niet alleen maar lief is.