Vandaag alweer twee jaar geleden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Vandaag alweer twee jaar geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:39

Vandaag is het alweer twee jaar geleden dat ik mijn been verbrijzelde en de dokters dachten dat ik nooit meer zou kunnen lopen, gelukkig is het allemaal goed gekomen en ik heb uiteindelijk VIER (!!!) maanden in het gips gezeten, de eerste 4 weken tot mijn lies en mocht ik amper mijn bed uitkomen, en ik mocht ook na die vier weken bijna niet in de rolstoel want daar kon mijn been toen niet tegen, maar die dag zal ik nooit vergeten, wat was dat een nachtmerrie

So close,
no matter how far.


_coentje_

Berichten: 127
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:12

Aaah kei zielig, ik ben blij dat je nu wel weer kunt lope , dat zou egt een nachtmerrie zijn geweest als je nooit meer zou kunne lope dan zou je ook nooit meer kunnen paardijde ... kei erg .. gelukkug maar dat alles weer goed is

With every star that falls
I wish my wishes for you
And with every tear that falls
I wish you think of me too

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:15

Wow, gelukkig maar dat het weer helemaal goed gekomen is.
Echt een reuzenachtmerrie, hoe was het eigelijk gebeurd? en ben je ook weer aan het paardrijden? Is het nu weer helemaal genezen? Sorry, je hoeft me vragen niet te beantwoorden hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig Bloos

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 08:23

Ja het is helemaal genenzen, maar ik heb er wel nog best wel heel vaak last van, ik rijd ook weer gelukkig gewoon paard en ik was onder mijn pony te recht gekomen en mijn been ging zo doormidenn

So close,
no matter how far.

jufloontje

Berichten: 683
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:13

Komt me bekend voor zo'n verhaal, heb zelf net zoiets meegemaakt! Is 1 oktober precies 10 jaar geleden, maar het doet nog elke dag pijn...niet echt positief, sorry Bloos

Het was toen ziekenhuis in en ziekenhuis uit, pennen, shroeven, platen, noem maar op en dat allemaal omdat je onder je pony terecht komt!

Heb jij er ook nog altijd last van of met rijden last? Ik merk dat ik niet altijd mn rechterbeen super kan uitdrukken, maar toch, het rijden gaat weer fijn!!!

Veel succes verder!! OK dan!

07-06-07 is mijn kanjer Joost geboren!! Inmiddels alweer 1 jaar!!
En laten we Nevland uiteraard niet vergeten, nog zo'n stoere bink! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje_1, Athena1982, desireeee_x, Lente, MaanNaam, Petra_O, Spaansepony, Zick_Zack en 106 bezoekers