Kom net terug met Natal van de kliniek..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Kom net terug met Natal van de kliniek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 18:20

Nou hij was al een tijd onregelmatig en liep niet echt goed, dus hebben we er vorige week maandag de dierenarts bijgehaald, die vertelde dat het toch aan zijn hoefje (bokhoefje) kon liggen en dat als het vandaag nog zou zijn dat hij weer kwam, en dan werd het verdooft enzo. Nou vandaag was het nog niet over dus een afspraak gemaakt in de kliniek, en eerst weer stukje draven, longeren enz, toen deden ze het verdoven, toen kreeg hij 2 spuiten waardoor hij dan niet meer kreupel zou moeten lopen want dan was het verdooft en zou hij het niet meer voelen, nou toen liep hij nog niet goed, vervolgens werd het nog meer naar boven toe verdooft, en toen was hij nog niet helemaal goed maar wel stukke beter, vervolgens gingen ze foto's maken om dingen uit te sluiten ik mocht er niet bijzijn :'( moest je 18 zijn. en uit eindelijk bleek het een zware kneuzing te zijn, dus ik moet nu 4 weken lang elke dag stappen en een beetje draven. Verder is hij heel de dag echt super lief geweest, heel rustig, liep zo de trailer in, normaal is hij dus echt niet rustig en liep hij ook echt niet zo de trailer in. Maar hij krijgt nu poeder wardoor hij rustiger word en blijkbaar werkt het. Dus Natal kan mee naar mijn niewe school. Toen die man de foto's net gemaakt had, nou hij keek echt niet vrolijk ik denk nou gaat het komen, verteld hij dat hij een zware kneuzing heeft, ben blij dat het niet zijn bokhoefje is. En de dierenarts heeft vastgesteld dat hij makkelijk in de top (ja iig wedstrijden op hoger niveau, dat hoeft geen probleem te zijn) zou kunnen lopen met dat hoefje


Dus ik ben echt heel trots op hem omdat hij zo lief was en heel blij dat het niks ernstigs is. Ben helaas mijn digi vergeten op dit avontuur

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:38

Dat is weer een meevaller! Hopen dat de artsen gelijk hebben, en dat het over een paar weken over is!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 20:18

Ja idd, ik hoop hbet ook