vandaag gaat ze weg.............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

vandaag gaat ze weg.............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 13:51

ik heb vanacht geen oog dicht gedaan Verdrietig

Vandaag gaat mijn meissie, Precious Paola terug naar de verkoopster.

Ongelooflijk hoe je in een periode van 9 weken enorm gehecht raakt aan een paard. Het is ook zo'n fantastiche merrie......

Voor degenen die niet weten hoe het is gegaan, lees dan mijn topic
[VvdD] " paard terugbrengen....kan dat ? "

Mijn vriend brengt haar weg, want ik hoef die mensen niet meer onder ogen te komen....

Huilen Huilen Huilen Huilen

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...


newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:53

Jeetje wat vervelend.
Sterkte ermee

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:09

Ik zal even je topic gaan lezen!
IN ieder geval heel veel sterkte Ach gut

Live,LOve,'ndLaugh

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:18

Vreselijk zeg! Ik heb net je verhaal gelezen.
Wees blij dat je er zo gauw achter kwam dat ze niet goed is.

Veel sterkte

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:18

Ik heb je topic net gelezen. Heel veel sterkte en hou je er idd aan vast dat 3x scheepsrecht is!

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:21

Heb je vorige topic wel gevolgd maar niet gereageerd. Toch wil ik je nu het zover is wel even veel sterkte wensen! In 9 weken kun je je inderdaad al heel erg hechten, als er een klik is heb je vaak niet eens zo lang nodig. Maar je hebt wel de goede keuzes gemaakt, veel sterkte de komende tijd!

http://www.hestarmoves.nl - bewegingstherapie voor paarden
Gediplomeerd MHC Paarden bewegingstherapeut
*Jaguar* *Bjarni, klein paard met een groot hart, rust zacht!*

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 14:43

bedankt voor jullie reacties. Het klikte inderdaad gelijk tussen mij en Paola, daarom doet het ook zoveel pijn.
Ik ga haar straks nog even een dikke knuffel geven, want die heeft ze absoluut verdiend.
Ik ben bang dat de vorige eigenaar haar laat afmaken, want iets anders kan ze er echt niet mee.Maar goed, daar ga ik maar niet teveel over nadenken.

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:56

Ik vind het echt heel naar voor je. Kan mij voorstellen dat je er tegenop ziet. Beter nu dan later als je nog meer aan haar gehecht bent. Sterkte.

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:21

heel veel sterkte

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:25

Jeetje wat vervelend voor je zeg Scheve mond
Ik weet hoe erg je je kan hechten aane en paard in 9 weken, ik heb Tiffany nu ook 9 weken en ik kan al niet meer zonder haar.
Heeeeel veel sterkte in ieder geval Ach gut , maar het is wel de beste beslissing.

_coentje_

Berichten: 127
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:17

Jeejtje wat erg ik zou egt nooit afscheid van een paard/pony kunnen nemen en zou er dan ook alles aan doen om hem te laten blijve !! heel veel sterkte ermee !!

With every star that falls
I wish my wishes for you
And with every tear that falls
I wish you think of me too

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 10:40

Blijven was helaas geen optie, ze is ongeschikt voor de sport en/of recreatie. Ik heb helaas niet het geld om haar er zomaar bij te houden, anders zou ik dat achter elkaar doen..... Verdrietig Verdrietig Ach gut

Mijn vriend heeft haar gisteravond weggebracht, samen met een kennis die ook in de paarden zit. De verkoopster begon gelijk een discussie, en beweerde dat alles mijn schuld was, en vroeg " kan ze wel rijden " Die kennis zei : " Dat is banketstaaf-KOEK, ze rijdt al 14 jaar en het klikte super met rijden " En als u een paard als sportpaard durft te verkopen, dat nog niet eens een hele dag in de wei kan te staan, dan is dat paard nog geen schop voor z'n poten waard ! " ( Klinkt nogal schokkend, maar dat was natuurlijk figuurlijk bedoeld he )
Daar werd ze wel even stil van.... en haar man stond te shaken als een gek, die was doodnerveus. Ze hebben het dus echt wel geweten hoor, anders reageer je niet zo.

Ik verwacht dat ze nog wel zal bellen om te zeuren, maar ik pak lekker niet op, en laat mijn vriend wel even terugbellen. Ik laat me echt niet beledigen door zijn vrouw. Boos!

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:33

gelukkig is het achter de rug. Sterkte verder Ach gut hoop dat ze jullie verder met rust laat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Articuno, chanelle14, Claudia1993_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, micksage, Molfre, Riviera87, Robin_Rikkie, Roosch, Sintara, vikawiek, xSimonee en 146 bezoekers