wat een mooie dag om te rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 16:49

ik was vandaag gelukkig al om half 2 klaar....
O wat was ik blij... zulk mooi weer en dan ook nog zo vroeg klaar zijn.
Ik dus meteen naar pablo. Eerst ev en lekker gepoetst in het zonnetje en vervolgens ben ik in de bak gaan rijden.
Eigenlijk zou ik een buitenrit daarna maken, maar mijn vriend heeft een scooterongeluk gehad, dus die heeft nu overal pijn... Dus dat hebben we maar niet gedaan.

Nou na een half uur was hij al weer zeikienat, dus ben ik hem gaan uitstappen.
Binnenkort maar weer naar buiten, maar eerst e v en wachten dat mijn vriend weer goed is.
Hij moet namelijk nog een beetje aan het verkeer wennen, en dan heb ik liever mijn vriend mee

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 16:50

Tja, ik heb ook hartstikke zin om te rijden, maar ik moet nog tot half 6 door zitten te ploeteren op school. Maar vanavond les!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 18:30

heeerlijk he. ik was om 12 uur uit. eerst ff lekker de stad ingedoken en daarna lekker met mijn geitje gewandeld en toen expensive vrij laten springen en zonder zadel gereden in de buitenbak (die eindelijk droog was) heerlijK!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:08

Jaaaah, ik heb ook een buitenritje gemaakt!!! Door de straatjes van Opperdoes!! Voor het eerst met haar naar buiten dus ik wilde wel eens zien wat er gebeurde!! Na 50 meter kwam er een bruggetje, miepie stond stil!! Lang teuten en heen en weer draaien, maar ze wilde natuurlijk niet. Dat straat lijkt net klein giethoorn dus het scheelde niet veel of ik lag 3 m. naar beneden in de sloot!!! Ik afgestapt, bruggetje over en weer opgestapt na 10 m. stond er een agressieve grote hond!! Madam wilde weer niet, ik weer afgestapt!! Ik kreeeg er wat van!!! toen zag ik in de verte al gigantische zandbergen met plastic dus ik ben er maar even naast blijven lopen. Daarvoor bij wilde ik weer opstappen maar er kwamen steeds fietsers aan. En toen stonden er ook nog 2 mannen te kijken wat ik nou weer zat te klooien, als het goed is hebben hun ook een paar paarden staan achter het huis. Dus ik ben maar even doorgelopen. Dacht ik dat eindelijk de kust veilig was, kwam er een volgend bruggetje!!! Nou toen had ik het helemaal gehad, toen mevrouwtje na 10 min. had gezien dat er ook auto's en fietsers over gingen en dat het eigenlijk helemaal niet zo eng was ging ze er ook over heen!!!
Was me weer een dagje wel!!! Evengoed heb ik genoten hoor!! *LOL*

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 22:08

Kun je wel zeggen ja.. mooi weer. Ik zat de hele dag op een suf kantoor. En toen ik om 15.00 uur naar huis mocht, stond ook nog eens 2 uur in de file Boos!

(maar ik ben blij Party!! dat jullie fijn hebben gereden!)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 22:20

Het was idd lekker weer om buiten te rijden. Ik kan niet met Laiser alleende straat op dus ik heb heerlijk buiten in de buitenbak gereden. Lekker weertje was het. Alleen die vervelende steekvliegjes zo tegen de schermering zijn wat minder....

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 23:08

ja was echt lekker weer ik heb ook even een ritje buiten gemaakt door het park en daar lekker hard gescheurd. zamantha had er vandaag veel zin in.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 16:01

Ik wilde buitenrijden maar Aldira zit nog niet in de verzekering dus we bleven maar weer braaf op het terrein Huilen
Heb wel in de buitenbak gereden, was ook heerlijk!