Buitenrit bij Roswold Zeijen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Buitenrit bij Roswold Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 22:33

Hai,

Ik heb vandaag op een echte Amerikaanse Appaloosa een buitenrit gemaakt in Zeijen.
Het was vanuit mijn werk uit georganiseerd en we warem met 27 man. de ene helft ging op de westernpaarden, de andere helft op IJslanders.
Was echt leuk. Ik reed op Rex, het dominantste paard van stal.
Keek tijdens het rijden nogal sjaggie, maar was eigenlijk wel heel lief paard Haha!
Gewoon effe knuffelen, deed ie eerst alsof hij er niets van moest hebben en even later heb je een neus in je gezicht Lovers

Op het laatst had ie tijdens het rijden toch de oortjes weer naar voren staan. Toen ik daar wat van tegen hem zei gingen ze meteen weer naar achteren *LOL* Oeps, betrapt Cool

Tijdens de luchpauze ging hij zelfs het gras tussen mijn voeten en onder me vandaan eten. Gekkie....

Heb echt lekker gereden, alleen wel weer een tank benzine bijna leeg Huilen
Was even 320 km heen en terug...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:45

Maar je hebt wel plezier gehad, ondanks die lege tank!!! En daar ging het om!

Machonito

Berichten: 1614
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: ergens tussen de Noordpool en de Zuidpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:47

Leuk ik heb vroeger op ruiterkanp gezeten ik reed toen op een ijslander Macarie .
Ik ken rex ook maar via een foto van iemand die ik ken hij is zeer dominand maar wel lief .
staat luckie of withfoot er nog het zijn ijslanders

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 23:08

Of die IJslanders er nog staan weet ik niet.
De groep met de IJslanders reden op een kwartier achter ons. Anders werd de groep te groot en de westernpaarden en IJslanders kunnen het blijkbaar niet zo goed met elkaar vinden. de namen heb ik dus ook niet meegekregen....

En inderdaad, ik heb de tank er ook zeker voor over gehad hoor!

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:10

leuk joh , je kan daar geweldig buitenrijden , rex is ook leuk , ik heb ook wel eens op hem gereden , komt idd erg nors over maar kan erg lief zijn en makkelijk te rijden .

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:22

Hoi Djilan, ik was gister ook mee ik reed op die schimmel en heb onderweg geruild omdat het beest maar bleef bokken! Daarna had ik een heerlijk paardje was een leuke rit in een mooie omgeving. Wij moesten 450 km heen en terug rijden. Maar ach voor zo'n keertje maakt dat niet uit.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 10:20

Hé grappig! Haha!
Stom zeg, was er een nog Bokker bij zonder dat ik het in de gaten had! Boos!
Op welk paardje reed je daarna ook al weer?

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:25

Tsja de wereld is klein. Ik reed daarna op Daphne een bruine pony was lief beestje en goed aan de hulpen met lekkere gangen.
Haha! Die eerste was echt een "kameel" (zo liep ie ook) dat was ze bijnaam nou dat klopt wel.
Vriendin van me reed achter me die pieste in d'r broek van 't lachten Bloos! want dat beest bleef maar bokken tijdens de galop.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 10:27

Die schimmel liep het laatste stukje naast me. Viel me op dat dat beest idd een giga onderhals had en een flink uitstekende schoft. Kan me voorstellen dat het voelde als een kameel *LOL*

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:42

Jij had inderdaad een hartstikkel leuk paard om op te rijden Djilan, ik vond hem helemaal niet verkeerd.
Ik heb een paar gigantische blauwe plekken op mijn bovenbeen, komt natuurlijk van die rare uitsteeksels op dat zadel *LOL*

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:19

Het is daar vet mooi, ik ben daar 2 jaar geleden op ponykamp geweest!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 14:42

Maar wel al stoffig!
Was blij dat ik een beetje vooraan reed Haha!
Ik vond Rex eerst echt een sjaggie, maar toen ik eenmaal met hem bezig was vond ik het wel een poepie Lovers

Hij reed idd ook wel lekker! Hij heeft trouwens 1 keer ook flink gebokt. Dat was toen de kameel er te dicht op kwam Boos! . Toen moest ik erg lachen. Hij keek er echt boos bij. Ik voelde het wel aankomen, want hij liep al wat de hobbelen en keek een paar keer boos naar achteren. Ben ik in gelop maar in verlichte zit gaan zitten (jaja, dat kan ook in een westernzadel ) en toen kwam de bok Haha!

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:16

Ja wij reden achteraan en we hadden gewoon snorren toen we terug waren en 't stof zat overal, maar ja je moet er wat voor over hebben ik vond 't verder wel leuk, beetje grote groep alleen.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 16:41

Kan je nagaan als de 2 groepen ook nog samen hadden gereden!!
Enne, moet toegeven dat ze wel veel paarden hebben daar